December 05, 2016

XMAS | POMYSŁY NA PREZENT




Jeden z klasycznych pomysłow na prezent. Ciepły i praktyczny koc! Uważam, że z takiego podarunku ucieszy się każdy, zwłaszcza jeśli będzie w niecodziennej, przykuwającej uwagę formie, tak jak kocyk z oysho, który możecie zaobserwować na zdjęciach obok. Idealny na zimowe wieczory z herbatą w ręku!


KOC - OYSHO

ŚWIĄTECZNY SWETEREK 
- PULL&BEAR (CLIK)


ONESIE BEAR
- H&M (CLIK)


























Nieodłącznym elementem każdego z nas, podczas zimy są ciepłe rzeczy. Włochate kapcie z motywem świątecznym czy mięciutkie skarpetki, zostaną ulubienicami każdej obdarowanej nimi osoby, zwłaszcza kiedy za oknem zobaczyć można ulice otulone białym puchem, który nieustannie spada z nieba!






KAPCIE - OYSHO
























Czasem najcenniejszą rzeczą, jaką można obdarować drugą osobę, jest coś, co wykonamy sami. Dla ludzi kochających słodkości dobrym rozwiązaniem będzie pudełko z domowymi ciasteczkami czy bezami w kształcie choinek. Tutaj można pościć wodze fantazji! 




YANKEE CANDLE CINNAMON STICK 
- IPERFUMY.PL (CLIK)
Od wielu lat święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się z wyrobem pierniczków. Wykrawanie przeróżnych kształtów ciasteczek jak ich dekorowanie jest jednym z moich ulubionych zajęć w tym czasie. Jednak jedną rzeczą, jaką najbardziej kocham, jest moment, kiedy ciastka rosną w piekarniku, a cały dom wypełnia się przepięknym korzennym zapachem świąt! Idealnym prezentem przypominającym tę chwilę jest świeca z Yankee Candle Cinnamon Stick!



CIEPŁY SZALIK 
- H&M, 59,90 PLN (CLIK)







































 













































































































36 comments:

  1. Zosia! Jak zwykle wygrałaś wszystko grafiką<3! moja queen!

    ReplyDelete
  2. Kocyk i włochate kapcie jak najbardziej, zwłaszcza dla zmarzluchów :)

    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudowne te kapcie,to coś co zawsze przyda się w domu w zimę!:)
    No i oczywiście pachnące świece i koc. Nic tylko wziąć do ręki książkę i położyć się do łóżeczka z herbatką!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    www.emigrantkatestuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie inspiracje gwiazdkowo/świąteczne !
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    ReplyDelete
  5. Ja dalej myślę nad prezentami dla bliskich, ale podałaś naprawdę ciekawe propozycje :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. W tym roku kupiłam prezenty aż dla 3 osób [wow, no nie?]. Z chłopakiem problemów nie miałam: sam sobie wybrał co chce [a że to była elektronika, na której średnio się znam to takie wyjście mi pasuje]. Dla rodziców kupiłam elektroniczną wagę kuchenną [bo zawsze szlag mnie trafia, gdy każą mi ciasta piec dla swoich znajomych, a ja muszę bawić się w szklanki XD], a dla babci kuchenny komplecik mini-garnków, które uznałam za naprawdę urocze [a przy tym przydatne, gdy będzie gotowała dla samej siebie, co się jej zdarza]. Najlepsze pomysły na prezenty przychodzą mi w centrum handlowym: jeśli nie wiem ,co komu kupić to chodzę po nim tak długo, aż wpadnę na pomysł :d
    drewniany-most.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Praktyczne prezenty są zdecydowanie tymi najlepszymi:)
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Przepięknie tworzysz te posty! Jestem pod wrażeniem i dałaś mi zagadkę na resztę życia - JAK?! Buziaki i powodzenia ;* A z prezentów najbardziej spodobał mi się chyba jednak ten misiowaty koc, nie pogardziłabym takim :D paulacierpiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam takie inspiracje *O*
    Nie mogę sama się już doczekać świąt *O*
    Mój blog

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam wygląd twoich postów! Idealnym prezentem jest na pewno coś co samemu zrobimy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja jeszcze nie mam prezentów dla bliskich bo nie mam czasu na bieganie po sklepach. Z chęcią skorzystam z twoich propozycji.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetne, rzeczy można kupić.W sumie nie pomyślałam o nich. Jutro też na moim blogu jest o prezentach cz.1, także zaobserwuj byś wiedziała kiedy go dodam.I jeszcze po za tym jest u mnie KONKURS także wpadaj i bierz udział, bo na prawdę warto.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    ReplyDelete
  13. Świetne pomysły na prezenty i świetna budowa wpisu! :)

    ReplyDelete
  14. Ja już powoli kompletuję prezenty dla najbliższych i Twoje rady bardzo mi się przydadzą :*
    Obserwuję ♥


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  15. Świetnie zrobiony wpis ;-) WOW! extra+ bardzo swiątecznie :)))

    ReplyDelete
  16. Sweterki cudowne ! *.*

    ReplyDelete
  17. Mam ochotę zamówić tą świecę z Yankee Candle bo jestem ciekawa zapachu! :)

    ReplyDelete
  18. Jestem za wszystkim co pokazałaś. Wpis prezentuje się świetnie pod względem estetyki, jak i całości :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  19. świeczki uwielbiam :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  20. super post, fajne pomysły z niektórych propozycji napewno skorzystam, kocyk jest przecudny :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Super pomysły i świetnie zbudowany post!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    ReplyDelete
  23. Bardzo bym chciała dostać taki koc :)
    mój blog

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam wszystkie rzeczy związane ze świętami ! <3

    blog-klik

    ReplyDelete
  25. Przepiękne!!! Wszystko ze soba tak cudownie współgra :)
    OnlyDreams

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam Twojego bloga! Za każdym razem jak tu wracam, zazdroszczę umiejętności robienia grafik, ale co by nie robić za dużo offtopu, odniosę się choć trochę do notki. #DesignGoals :P

    Kocham świece Yankee Candle, szczególnie te najbardziej kojarzące się ze Świętami. Skoro lubisz cynamon, polecam wypróbować również Sparkling Cinnamon - jest bardziej intensywna niż Cinnamon Stick i naprawdę pachnie jak świeże ciasto.

    Sweter z leniwcem dostałam od chłopaka w zeszłym tygodniu i nie mogę się doczekać aż go założę w Wigilię! ^^

    HEDONISTICAT

    ReplyDelete
  27. Jejku, kochana! Co za grafika! W jakim programie edytujesz zdjęcia? Są świetne! I te pomysły - cudo! ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  28. W Twoim wydaniu chciałbym mieć wszystko :P
    Obserwuję

    ReplyDelete
  29. szczęśliwego nowego roku <3
    obserwuję i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Życzę udanego roku! Przepiękne propozycje, mimo iż święta za nami chętnie zaopatrzyłabym się we wszystko co wymieniłaś!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Super pomysły na prezenty. Obserwuje i będę tu często zaglądać. Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. Nowi obserwatorzy zawsze mile widziani :) http://lifewithmaggiexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Kocyk jest świetny ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Skorzystam za rok! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.