November 24, 2016

NIGHTFALL



„Co jest najśmieszniejsze w ludziach: Zawsze myślą na odwrót: spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem. Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie. Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości. Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.” 

Naszyjnik - KLIK     Bluza "Fan Fashion Tour" - Zara (Tańsza wersja KLIK)     Koszulka "Cute Girl" - Pull&Bear    Buty - Pull&Bear

25 comments:

  1. Opis genialny. Strasznie lubię te opisy u Ciebie :)
    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twoje posty, 100% kreatywności!

    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam to jak przedstawiasz zdjęcia w postach :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowne inspiracje, świetny opis :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cytat genialny! A co do zdjęć... szczęka opada! Nie dość, że są cudowne, to jeszcze połączone w taki sposób, że nie mogę przestać ich oglądać ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  6. Inspirujące!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    ReplyDelete
  7. Genialny opis, taki prawdziwy... Zdjęcia są cudowne i bardzo inspirujące :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  8. uwielbiam twoje posty :)
    Zapraszam:
    https://born-with-good-style.blogspot.com/2016/11/czarny-piatek-modowe-nowosci.html

    ReplyDelete
  9. Masz rację, ja już tęsknię za czasami kiedy byłam taka malutka i nic mnie nie obchodziło :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  10. Śliczne inspiracje a jakże szczery cytat.

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczne są kolaże które robisz, naprawdę uwielbiam j oglądać!


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super inspiracje ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  13. Paulo Coelho. :) Prawdziwy cytat.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Chciałabym taką kosmiczną fryzurę!
    BLOG | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  15. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    ReplyDelete
  16. Kocham ten wpis <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zakochałam się w tych zdjęciach. Opis jest taki prawdziwy... Śpieszymy się do dorosłości, tak samo dążymy do elektroniki, a potem narzekamy, że wszyscy siedzą w telefonach...

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    ReplyDelete
  18. cudowne zdjęcia!

    https://www.youtube.com/channel/UCZh4qJkCUOKPRD7p-Yiwt1g

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.