October 18, 2016

AGAIN



Czas płynie nieubłaganie. Jeszcze niedawno oglądałam na niebie kolorowe rozbłyski świateł i witałam nowy rok. Pamiętam jakby było to wczoraj. Minęło tyle godzin, dni, miesięcy. Z drzew już sypią się kolorowe liście, niedługo z nieba zacznie spadać biały puch otulając cały świat. Cała historia powtórzy się na nowo. Wszystko się zmienia, ucicha na moment by w końcu powrócić. Taki jest świat i jego prawa którymi się rządzi. Takie jest życie, w ciągłych zmianach jest takie same. Teraz zadać można sobie jedno pytanie, czy to dobrze? Czas, płynąc wolno płynie szybko, płynąć szybko płynie wolno. Czasami nawet nie zdajemy sobie sprawy jak monotonne stają się nasze codzienne czynności.
Pamiętajcie aby próbować nowych rzeczy. Sprawiać żeby każdy dzień był inny, ciekawszy od poprzedniego. Wspomnienia z gry na komputerze czy patrzenie się w pusty ekran telewizora nie zostaną tak przez nas zapamiętane, znikną w naszym umyśle, a wraz z nimi czas jaki na nie poświęciliśmy. Wycieczka, zwiedzanie muzeum czy prosty spacer odkrywający uroki miejsca zamieszkania piszą zbiór wspomnień który zapamiętamy do końca życia.
Ważne jest byle sprawić aby pamiątki z przeszłości jakie nosimy w głowie potrafiły wywołać uśmiech na naszych twarzach.  Jak spędzacie wolny czas?







SPODNIE - KLIK   BUTY - KLIK   KOSZULKA - KLIK   SWETER - STRADIVARIUS   ETUI - ETUO.PL

Parę słów na temat obudowy, którą możecie zobaczyć na zdjęciach. Pochodzi ona ze sklepu ETUO.PL, znaleźć tam możecie naprawdę wiele perełek na wasz telefon! Jedna z zalet jest opcja zaprojektowania własnego etui, którą osobiście uważam za świetną sprawę!

ZALETY
- Dobrej jakości silikon
- Etui jest dopasowane do telefonu
- Chroni telefon przed uszkodzeniem

WADY
- Lekko przekrzywiony nadruk
- Ciężko zdejmuje się z telefonu

Moja ocena tej firmy to 8/10 :)





43 comments:

  1. Masz rację, czas leci nieubłaganie... Trzeba zbierać wspomnienia :) Etui bardzo ładne, nigdy nie korzystałam z tego sklepu :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ty wiesz, że ja kocham Twojego bloga!! <3 Jest przepiękny :)
    zofiakuca.online

    ReplyDelete
  3. jeju tu jest tak pięknie <3

    ReplyDelete
  4. Super.
    http://momentformenow.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetnie napisane! Powinniśmy urozmaicić jakoś nasze życie, żeby nie stało się monotonne. Super miejsce na zdjęcia :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jak zawsze świetny post! Oby tak dalej!
    Mój blog-klikk

    ReplyDelete
  7. Takie rozmyślania o tym jak nudne tak naprawdę jest moje życie pewnie by mnie doprowadziło do szału. Czasami nie da się żyć pełnią życia bo trzeba zrobić to co jest codzienną rutyną i trudno. Ale fakt, dobrze jest móc się od czasu do czasu oderwać od tego wszystkiego i zapracować trochę na fajne wspomnienia do końca życia :)
    Pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do mnie ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Czas leci i leci a my musimy nauczyć się z niego korzystać ! Mój pobyt w USA mnie tego nauczył jak nic innego :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja w wolnym czasie poświęcam czas blogowi lub po prostu relaks i taki czas dla siebie. Zmiany zawsze są potrzebne :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nie wiem jak mogłam tu wcześniej nie trafić :D Świetny blog, genialne zdjęcia :*

    weromar.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Masz racje, warto wyjść w wolnym czasie z domu, a kto wie, co czy kogo spotkamy i jak wszystko dalej się potoczy :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  12. masz stu procentowa racje, ja swoj wolny czas spedzam z moim chlopakiem, wychodzimy na spacer, smiejemy sie jest po prostu fajnie! i wolny czas poswiecam czas blogowi :)

    aalleekkss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Myślę, że czas wolny powinniśmy spędzać na tym, co nas cieszy, sprawia nam przyjemność. Bo jeśli ktoś jest mało towarzyski i woli spędzić wieczór sam w domu na czytaniu książki, to wyjście na siłę z domu nie sprawi, że będzie szczęśliwy. Faktycznie, nie powinniśmy się ciągle zamartwiać tym, że coś jest nie tak, że nasze życie jest nudne, tylko raczej zrobić coś w tym kierunku, by uszczęśliwić samych siebie. ;)


    Obserwuję i pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  14. Jejku uwielbiam marmurowe case`y ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jakie cudowne zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia, świetna obudowa :)
    Zapraszam do mnie!
    dariaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Te zdjęcia są świetne! Mają niesamowity klimat :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia, design bloga. Oby tak dalej! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK
    FB || INSTAGRAM ;)

    ReplyDelete
  19. Mega mi się zdjęcia podobają! Masz świetny styl ;**
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się, żeby robić tak, żeby każdy dzień był inny 💕 magdazarek.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia i ciekawy wpis.
    Pozdrawiam
    www.sebawear.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Czas ciągle płynie, to prawda. Nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.
    Zdjęcia są piękne, cóż to za ciekawe miejsce?
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    ReplyDelete
  23. Tak, masz rację, czas płynie jak szalony. A ja mam zdolności do marnowania. Odkładania rzeczy na później.
    Z gry mam parę fajnych wspomnień, kiedy grałam z przyjaciółką :) To jest nie do zapomnienia.
    Dużą rolę u Ciebie grają zdjęcia, fajnie się je ogląda.
    http://projektk18.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam do zaobserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  25. mi się wydaje czy to palmiarnia w Wałbrzychu? :) buziaki!
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogród botaniczny, Wrocław :)

      Delete
  26. Cudowne miejsce i zdjęcia. Zazdroszczę miejsca, w którym je robiono. ☺

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jak dla mnie zdjęcia niesamowite, sama chciałabym mieć w pobliżu swojego domu podobne miejsce.
    Etui chyba znajduje się na liście moich must have.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. fajny pomysł na zdjęcia - też planuję wybrać się do palmiarni! :) a pokrowiec marmurkowy super!
    msflowless.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Słowa poruszają do zastanowienia się nad tym jak faktycznie spędzamy swój czas. A tak przy okazji to bardzo fajne zdjęcia. ;)

    ReplyDelete
  30. Czytałam i czytałam, jednak nie mogłam się skupić. Te zdjęcia są cudowne ! Super pomysły na ujęcia !

    Pozdrawiam,
    czesctuola.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Na podobny sweterek chętnie się skuszę :D

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    ReplyDelete
  32. Czas upływa bardzo szybko nie zdążymy się obejrzeć, a mija dzień, miesiąc, rok. Co wypływa również na to że szybciej się starzejemy heh :)
    Bardzo ładne zdjęcia od razu przykuły moją uwagę, będę odwiedzać częściej :)
    http://kanooshi.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Czas wolny przede wszystkim z rodziną :) odskąd zaczelam studiowac, a potem jeszcze doszla praca decenilam to jak ważne jest miec przy sobie bliskich :)


    http://angelaendzel.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. bardzo ładne miejsce do zdjęć, ślicznie to wszystko wygląda, a efekt marmuru na obudowach jest cudowny

    ReplyDelete
  35. prześliczny blog! bardzo intrygujący
    julsonofficial.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Zdjęcia w tej zieleni bardzo się komponują , bardzo fajny pomysł ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.