September 19, 2016

BLACK DAY | ZAFUL AND TRENDSGAL


Temperatura skacze i płata nam figle. W sobotę mamy jesień a w środę jeszcze lato. Nie sprzyja to chodzeniu do szkoły a w szczególności upały. Duszne sale i autobusy którymi trzeba wracać do domu.  W popłochu jaki teraz nastał z powodu początku września i powrotu do obowiązków, często zapominamy o rzeczach które są dla nas ważne. Zbyt wiele ludzi zaczyna popadać w rutynę, szkolną czy związaną z pracą. Zapominamy się zatrzymać, spojrzeć wokół, wyjść i cieszyć się słońcem. Bo kto teraz ma czas aby wyjść na spacer? Każdy jest zajęty. 
Ludzie chodzą zmęczeni od patrzenia się w migające światełka na ekranach komputerów. Od ciągłego wczesnego wstawania i późnego zasypiania. Zaczynamy działać jak roboty, no prawie. Maszyna nie potrzebuje zjeść czy się wyspać, choć my na te czynności i tak poświęcamy coraz mniej czasu. 
Dlaczego to piszę? Ponieważ chce wam uświadomić żeby w wirze obowiązków i natłoku pracy nie zapomnieć o swoich zainteresowaniach, pasjach i odpoczynku. O tym aby wyjść na spacer i cieszyć się delikatnym wiatrem lub kroplami deszczu. Aby nie popaść rutynie. Czas jest cenny, dlatego należy go wykorzystać do ostatniej kropli. Robiąc to, co sprawia nam radość.

Mam dla niektórych ciekawą informacje, mianowicie na ZAFUL zaobserwować można ostatnio bardzo popularne stworki, które możecie kolekcjonować i dostawać za nie kupony!  Pokemony opanowały całą stronę! KLIK :)










JACKET - KLIK   JEANS - KLIK   SCARF - KLIK   SHOES - CONVERSE   BAG - PULL&BEAR

97 comments:

  1. Fajna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  2. Spodnie są świetne. :) Bardzo ciekawa stylizacja.
    Poklikałam: $24.49 i $11.58 i $8.21.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. A ja się zastanawiałam co to za pokemony:D

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjne zdjęcia i mega interesujący klimat całej sesji. Zdecydowanie będę odwiedzać regularnie!

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjnie poradziłaś sobie ze zdjęciami! Przepięknie zrobione ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super zdjęcia, stylizacja też bardzo ładna :)
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Aaaaa! Pięknie to wygląda! Robisz cudowne posty! Aż poklikałam i zaobserwuję choć rzadko to robię ale twój blog w 100% na to zasługuje!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/09/pierced-people-problems.html

    ReplyDelete
  8. Genialne zdjęcia, na pewno będę tu częściej. :) zapraszam Cię na konkurs u mnie na blogu :)

    ReplyDelete
  9. Ja pomimo natłoku pracy zawsze znajdę czas na swoje zainteresowanie, a przynajmniej staram się. Można stwierdzić, że dla mnie moje hobby jest lekarstwem na stres :) Pomysłowe zdjęcia!

    ReplyDelete
  10. Jejciu ten post jest przeeeecuuudowny!
    Zdjęcia są meeega i nadają świetny klimat całemu postowi ;*
    Gratuluje pomysłu bo naprawdę mega oryginalny i pomysłowy <3
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wszystko u Ciebie w takim super klimacie, naprawdę wow :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia. Podoba mi się Twój styl pisania! ♥

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam takie artystyczne zdjęcia !

    ReplyDelete
  14. Świetny post, a zdjęcia są bardzo interesujące *.*
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Cudowne zdjęcia ♥
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    ReplyDelete
  16. Prześliczne zdjęcia.
    Staram się nie zapominać o tym, co uwielbiam robić, o moim obszarze zainteresowań i aspiracji :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    ReplyDelete
  17. Bardzo podoba mi się to jak zrobiłaś te zdjęcia, podoba mi się taki niespotykany sposób robienia ich x


    karolinamblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia *;*

    Zapraszam do mnie :
    http://mrkulfon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zgadzam się z tym, że warto czasem odpocząć i zrobić coś dla siebie.

    http://the-rockferry.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  20. Fajna stylizacja, zdjęcia wyszły bardzo ładnie.
    Niestety po lecie jesien i trzeba przetrwać ją, nie lubię jesieni :(
    Pozdrawiam, i w wolnej chwili zajrzyj do mnie jesli chcesz, wróciłam do blogowania po długiej przerwie.
    http://liisiialy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo oryginalne zdjęcia, podoba mi się :)

    miillkkyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Łooo! Przepiękne zdjęcia. Świetny już wiosseny oufit! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  23. Kocham takie piękne zdjęcia! Tak miło się ogląda.:) Zapraszam!   https://www.facebook.com/Jaglusia-1607260202937464/

    ReplyDelete
  24. genialne spodnie!
    pozdrawiam xoxo

    klaudr.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Świetne, artystyczne zdjęcia!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Stylizacja naprawdę świetna i przeróbka zdjęc też super: )
    Wielki plus! :D
    mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  27. W końcu mamy prawie jesień, ale nie wiadomo przez to wszystko jak się ubrać :/
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetna stylizacja! W 100% się z tobą zgadzam, żyjemy jak jakieś roboty, ale nie musimy przecież tak żyć..
    MELA BLOG ¦

    ReplyDelete
  29. Rano temperatura sięga ledwo 10 stopniom, a w południe 20. Przez to wszystko nie mam pojęcia jak się ubrać. Czy pomarznąć w szkole, czy się zagrzać. Uważam, że czas września co do pogody jest najgorszy

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis klik ☺

    ReplyDelete
  30. Masz rację w 100%. Często w natłoku obowiązków zapominamy o sobie i porzucamy nasze plany, zainteresowania. Warto czasem zatrzymać się choć na chwilę. :)

    ReplyDelete
  31. zgadzam się z tobą, słyszałam ze przeciętna osoba spędza 4 lata patrząc w telefon!
    świetne zdjęcia!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  32. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    PS: Kto CI robił design bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, wszytko wykonałam samodzielnie. :)

      Delete
  33. Czekam z niecierpliwością na nowy post! :*

    ReplyDelete
  34. Ciekawa ta opcja ze stworkami ♥


    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajnie zaprezentowałaś tą stylizację :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Widzę, że mam do czynienia z artystką :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  37. Bardzo piękne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. pierwsze zdjęcie ciekawie się prezentuje / fajna stylizacja

    Zapraszam do MNIE

    ReplyDelete
  39. Ale cudowne zdjęcia, niesamowite :)

    ReplyDelete
  40. mega outfit oraz zdjecia ! :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  41. Zdjęcia są genialne!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Cudowne zdjęcia! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. świetne spodnie i cudowne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  44. Świetny post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/jealousy-sammydress.html

    ReplyDelete
  45. Śliczne fotki i zgadzam się co forum tezy z robotami :)
    magdazarek.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Fajne fotki;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  47. Taka zmieniająca się pogoda na pewno nam nie służy, ale tak jak napisałaś, nie można zapominać o pasji w żadnych warunkach ;)
    Genialny pomysł na zdjęcia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. jakie cudowne zdjecia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  49. Cudowna stylizacja, świetna treść i zachwycające zdjęcia.
    Jesteś moją ogromną inspiracją.

    ReplyDelete
  50. wooooow jakie klimatyczne zdjęcia!
    wygladasz swietnie <3

    ReplyDelete
  51. JA za to uwielbiam wysoką temperaturę i funkcjonowanie w niej! Piękna stylizacja ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  52. Teraz wszyscy popadamy w codzienną rutynę i bardzo trudno jest nam znaleźć chwilę na to, co kochamy.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee

    ReplyDelete
  53. Coś o tej rutynie wiem, chodzę do drugiej klasy liceum i wygląda to tak: pobudka > szkoła > prace domowe > praca > 2/3 godziny dla mnie > spać > pobudka... :D No, ale w końcu na tym polega to błędne koło :) :D

    ReplyDelete
  54. Podoba mi się to, że masz swój własny fotograficzny styl. Doskonale łączysz obrazy ze zdjęciami, sama nigdy bym nie wpadła na takie zestawienia.
    MoccaMonica blog (link)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, dziękuje! :)

      Delete
  55. świetne zdjęcia! :D

    http://wiktoriagoczol.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Zauważyłam że masz mega oryginalną duszę a pomysł na edycję zdjęć jest naprawdę mega pomysłowy! Twoja stylizacja jest bardzo minimalisyczna a zarazem kreatywna bo można wyczuć w niej szyk oraz ta casualową klasykę, która bardzo mi się w tobie podoba. Z miłą checią zaobserwowałam bloga oraz instagrama!

    Zapraszam także do mnie!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie słowa dają mi mega motywacje do dalszego działania, dzieki temu wiem że to co robię nie idzie na marne! Dziękuje :D

      Delete
  57. Fajnie wyglądasz, ciekawy pomysł na zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  58. Ciekawe zdjęcia! I fajny tekst ;)

    ReplyDelete
  59. Jestem pod wrażeniem estetyki bloga.. jest taki intrygujący i oryginalny. Bardzo cenię to, że podążasz za swoim gustem i tym co jest bliskie twojej duszy. Tym samym bardzo mnie zainspirowałaś, dlatego zaobserwuję. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje! Bardzo się ciesze że Ci się podoba! :D

      Delete
  60. Dobrze napisane - sama prawda.. Ja próbuję choć na chwilę myśleć o czymś innym niż tylko obowiązki, ale po chwili przypominam sobie, że nie mogę ich w ten sposób zlekceważyć.
    A przy okazji, świetne zdjęcia i atmosfera na blogu:)

    W wolnej chwilii zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  61. Twoje zdjęcia są mega! ♥

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  62. Zgodzę się z tym, że ludzie popadają w rutynę, ja o dziwo jeszcze nie popadłam. Codziennie wychodzę karmić koty bezdomne, na longboarda lub zbierać kasztany do parku. Pewnie nie popadam w rutynę, bo szczerze kocham jesień i jest to moja ulubiona pora roku.
    Strasznie mi się podobają te zdjęcia i obrazki wklejone z painta :D Śliczny blog. Za każdym razem, kiedy próbuję zmienić mój blog w minimalistyczny, to okropnie mi to wychodzi, więc bardzo Cie za to podziwiam. Zdjęcia cudowne!
    Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  63. Bardzo fajna stylizacja codzienna! :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    ReplyDelete
  64. Przepiękne zdjęcia, bardzo inspirujące <3

    http://kuraibanii.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Ale piękne obrazy <3
    http://evildivination.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Ale rewelacyjne zdjęcia <3

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    ReplyDelete
  67. zdjęcia są wspaniałe oryginalne. masz niepowtarzalny styl! obserwuję:)

    ReplyDelete
  68. Super zdjęcia <3 Są cudowne!


    Zapraszam do mnie :)
    annemcosplay.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Świetne zdjęcia! Bardzo ciekawe zestawienie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  70. Faktycznie temperatura płata nam ostatnio figle - raz ciepło, raz zimno. Niestety ja też zauważam takie zmęczenie u ludzi i staram się taka nie być :)
    Poklikałam w linki, mogłabś zrobić to samo u mnie? ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  71. Wow twoje zdjęcia zrobiły na mnie wrażenie. Bardzo oryginalnie. :)

    ReplyDelete
  72. Przepiękne spodnie!
    http://pallaisse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Swietny pomysł na zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Jestem pod wrażeniem tego posta.. Pięknie z edytowane zdjęcia. Z przyjemnością za obserwuję twojego bloga.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Cudowne zdjęcia, taką sztukę właśnie podziwiamy :)
    http://ourfashion98.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Ładnie wyglądasz.
    Cieszę się, że chodzę na dod zaj z tańca i znajduję te całe 20 min na bloga w pon-pt.
    Natłok obowiązków, nauki przytłacza, tak się nie da.
    Trzeba czasem wyluzować.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Bardzo ciekawa stylizacja! Buty i spodnie wygrywają wszystko ;3 W bardzo ciekawy sposób obrabiasz zdjęcia, robią wielkie wrażenie :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  78. Świetny szalik! A zdjęcia mają śliczny klimat :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Bardzo podobają mi się zdjecia, fajna stylówka :)

    ReplyDelete
  80. Twój blog jest przecudowny <3 obserwuję od razu!

    ReplyDelete
  81. AAA jestem 300 obserwatorem!

    ReplyDelete
  82. Ojeju, przecudowne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  83. Wow jestem pod ogromnym wrażeniem, uwielbiam takie klimatyczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  84. ciekawe zdjęcia! Co do pogody-nienawidzę!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, powracam!

    ReplyDelete
  85. Zachwycające zdjęcia i fajne spodnie :)


    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Hej , znalazłam Twoje bloga i musze przyznac ze super zdjecia i tekst . Milo sie oglada .

    Pozdrawiam i zaraszam do siebie ,dopiero zaczynam i chetnie dowiem sie opinii innych http://oliwkamila.blogspot.com/ 😊

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.