August 21, 2016

BEIGE AUTUMN

Lato przemija, ostatnie dni wakacji uciekają w przerażająco szybkim tempie. Słońce coraz częściej chowa się za chmurami. Które wyraźnie dają o sobie znać kroplami deszczu. Niedługo wszystkie kolory przygasną i tak z żywych kolorów lata za królują przygaszone, bardziej stonowane odcienie. Nadejdzie jesień. Pewnie przez większość znienawidzona pora roku; zimno, deszczowo i pochmurnie. Tak zapewne ją widzicie, ale ja postaram się przedstawić wam ten okres inaczej. Każda pora ma w sobie coś pięknego; wiosną kwitną kwiaty, zielenią się pola, przyroda budzi się do życia; latem ciepłe promienie słońca, morska woda oraz oczywiście wakacje; zima białe płatki spadające z nieba i otulające ziemie, migające światełka na świątecznych drzewkach, Boże Narodzenie. A jesień?
Jesień to przede wszystkim piękne krajobrazy którymi można nacieszyć oczy, kolorowe liście spadające z drzew, układające się w kolorowe dywany. To naprawdę wspaniały czas. Sęk w tym żeby zmienić nastawienie, aby w pełni móc podziwiać to, co dotychczas było przez nas znienawidzone.
Inspiracje zawarte w tym poście są inspirowane paletą kolorów jakie królują jesienią z wyróżnieniem beżu. Jak wam się podoba taka tematyka? Jaką porę roku lubicie najbardziej i dlaczego? Chcielibyście więcej takich postów?




38 comments:

  1. Cudne inspiracje! Zgadzam się w 100%, beż tej jesieni będzie odgrywał bardzo dużą rolę :)
    theblondradiant.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja natomiast nie muszę szukać plusów jesieni, bo już je widzę. Osobiście kocham tę porę roku razem z zimą.
    Obserwuję- rewelacyjny blog.

    > https://hot-schot.blogspot.com/ <

    ReplyDelete
  3. Świetne inspiracje, mi szczerze mówiąc właśnie w jesieni nie podobają się te nudne, szare ubrania. Moim zdaniem jesienią każdy powinien ubierać się na kolorowo, a latem to już bez różnicy. Szczerze mówiąc jesienią sama się ubieram w takie bardziej stonowane kolory, ale fajnie byłoby to zmienić.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Piękne inspiracje <3 beżowa jesień będzie na pewno cudowna

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jesienią są naprawdę najpiękniejsze krajobrazy :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Również w pełni się zgadzam, że beż będzie królował tej jesieni! :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam beżowe ubrania. Szczególnie bardzo podobają mi się wszelkiego rodzaju płaszcze w tym kolorze. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Też tak uważam, zresztą co raz częściej widzę w sklepach ubrania w tym kolorze :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ależ piękne! Uwielbiam wszelkiego rodzaju beże. Boskie ♥

    www.turqusowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo mnie zainspirowałaś tym postem :) dzięki :)

    ReplyDelete
  11. Beże bardzo mi się podobają, zainspirowałam się :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  12. Dla mnie plusem jesieni jest pogoda :) Nie deszcz a słońce oświetlające jesienne liście :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja uwielbiam jesień, to jedna z moich ulubionych pór roku, świetne inspiracje!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wspaniałe inspiracje !
    http://feather92.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ten przepiekny kolor sprawil, ze mam na jego punkcie obsesje. doslownie. :)
    Ja zawsze niezależnie od pory chodze ubrana na czarno biało szaro x

    ReplyDelete
  16. Ja ostatnio pokochalam zwykle, stonowane kolory, w tym beż, wiec na pewno zakupie jakieś ubrania na jesień w tym kolorze ;)
    Bardzo ładne inspiracje <3

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  17. Zgadzam się w 100 %!
    Ja każdą porę roku lubię na swój sposób. :)
    a inspiracje są piękne !

    www.byanezja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo podobają mi się te inspiracje!
    Również podoba mi ie sposób graficzny w jaki je przedstawiłaś :)
    U mnie w rodzinie praktycznie nikt nie lubi jesieni, natomiast ja ją bardzo lubię, jest to moja ulubiona pora roku :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Cudowne zdjęcia jak i cały post ♥ Zapraszam do mnie: https://wiktoriastryjewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Pięknie dobrane!! Jedne z najlepszych inspiracji jakie widziałam! 💓
    https://youtu.be/xmIhrGEx6PU

    ReplyDelete
  21. Świetne inspiracje ja nie lubie jesieni przez to, że wszyscy wokół mnie chyba zapominają o kolorach. Ja najbardziej lubie zimę przez swetry jakie można wtedy nosić :D

    https://life-patuu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  23. Anonymous27/8/16 00:07

    Odpowiadając na Twoje pytanie - zdecydowanie najbardziej lubię lato ;-)

    ReplyDelete
  24. Świetne połączenie sztuki z modą. Jestem zachwycona! Zwłaszcza, że zrobiłaś to w sposób cieszący oko :)
    >FOXYDIET

    ReplyDelete
  25. Beż to jeden z niewielu kolorów, który jest u mnie w szafie zaraz obok czerni i bieli. Uwielbiam jego ciepły odcień właśnie w jesienne, chłodne wieczory. Już zaopatrzyłam się w kraciasty szal w tym odcieniu na nadchodzący sezon. :)

    Inspiracje są cudowne- totalnie w moim stylu :)

    theviktoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pomimo, że post jest jako drugi w spisie to grafika nie pozwala ominąć go z obojętnością. Jestem mega zainspirowana, zwłaszcza że zdjęcia są tak ostre i wyraziste!

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Masz świetnego bloga, ma ten urok co mi się podoba bo świetnie łączysz tą grafikę :)
    queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. świetne inspiracje <3 uwielbiam beż <3
    http://gabrielakitablogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja na jesień nie porzucam kolorów, nie znoszę szarości. A stylizacje moze i ładne dla osoby pracującej w korpo lub dla bizneswoman, ale nie dla nastolatki.

    ReplyDelete
  30. Super zdj wybrałaś, bardzo inspirują :)

    ReplyDelete
  31. Od zawsze uwielbiałam ten beżowo-różowy odcień, w którym jest twój płaszczyk. Ostatnio zauważyłam że nakładam na siebie coraz więcej ubrań w tym kolorze.
    moccamonica.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Piękne inspiracje :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Bardzo inspirujący post :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.