August 27, 2016

BACK TO SCHOOL 2016

Koniec wakacji zbliża się wielkimi krokami. Ostatnie wakacyjne promienie słońca pukają do okien. Na sklepowych półkach pojawiły się miliony zeszytów, długopisów, teczek, i innych przyborów. Ludzie szykują się na nadchodzący nowy rok szkolny. Nastanie kolejny rok pełen obowiązków i nauki. Teraz słowa "nie mam czasu" staną się mottem większości ludzi na każdy dzień. Jednak nie musi tak być, czas jaki spędzamy na wykonywaniu pracy może być przyjemny, wystarczy znaleźć odpowiedni sposób. Można mieć więcej czasu, odpowiednia organizacja może zdziałać cuda. Najważniejsze jest jednak nastawienie, dobre, pozwali nam wejść w nowy rok szkolny z uśmiechem na twarzy i motywacją do działania. 

Poniżej przygotowałam dla was trochę przydatnych informacji, które pobudzą wasz umysł i poprawią pamięć. Warto niektóre z nich wcielić w życie i przyjemniej spędzać czas na nauce! Dodatkowo dodałam parę propozycji na stylizacje do szkoły. :)



ŚWIEŻE POWIETRZE 

Warto udać się na krótki spacer przed rozpoczęciem nauki. Świerze powietrze dotleni nasz mózg, a wtedy informacje jakich się uczymy będą bardziej przyswajalne!


UNIKAJ ROZPROSZENIA 

Wyłącz telefon i usuń z zasięgu wzroku. Zniweluj ze swojego stanowiska pracy wszelkie przedmioty jakie mogą cie rozproszyć.


ĆWICZ PAMIĘĆ 

Nie przejmuj się tym, że w pierwszych dniach szkoły zapamiętywanie informacji może przychodzić Ci z trudem. Jest to umiejętność którą trzeba wyćwiczyć, a za każdym razem będzie coraz lepiej. Osoby które uczą się regularnie, paradoksalnie poświęcają na naukę mniej czasu, ponieważ po "treningu" pamięci, są w stanie szybciej zapamiętać dużo więcej informacji.    


WYSYPIAJ SIĘ 

Sen jest bardzo ważnym czynnikiem prawidłowego działania twojego umysłu. Podczas snu mózg może uporządkować nowo nabyte informacje i wydarzenia, zapisując je jako wspomnienia. Dodatkowo ważne są też drzemki w ciągu dnia, które przyczyniają się do rozwiązania problemu. (idealna drzemka, według badań przeprowadzonych przez naukowców, wynosi 26 minut)


SŁUCHAJ MUZYKI

Naukowcy już od dłuższego czasu, zawracają uwagę, że muzyka doskonale przywołuje wspomnienia. Informacje nabyte podczas słuchania  konkretnej piosenki są przypominana wraz z odtwarzaniem w umyśle melodii. 


PIJ CIEPŁE NAPOJE

Podczas nauki warto mieć przy sobie kubek gorącej herbaty czy kawy, które pobudzą nasz umysł do pracy i zapewnią nam lepszą koncentracje. 




KLIK                    KLIK                   KLIK



KLIK          KLIK          KLIK          KLIK         KLIK


118 comments:

  1. Anonymous27/8/16 14:16

    Jeju genialne porady i ogólnie cały post <3

    ReplyDelete
  2. Świetne, przydatne i praktyczne porady!
    Do tego te mega inspirujace kolaże, bomba! To genialna dawka energii na nowy rok :)

    ReplyDelete
  3. na pewno skorzystam z porad :)

    ReplyDelete
  4. genialny pomysł, muszę koniecznie skorzystać!
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne rzeczy :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne rady! ;) Myślę, że większości przyda się to w nowym roku.
    Nie zgodzę się jednak co do picia kawy jako orzeźwienia umysłu! ;)
    Ten mit obalę na swoim blogu już w środę i podam zdrowszy "materiał" zastępowy. ;)

    ReplyDelete
  7. Dobre rady, ale bardziej spodobały mi się piękne ilustracje i kolaże.
    Dobrze, że znalazłam twój blog :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja organizację uwielbiam i praktycznie nigdy nie mam problemu z brakiem czasu.
    Świetne rady, a do tego jeszcze piękne stylizacje! Bardzo fajny pomysł na posta ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne są te informacje, bardzo przydatne :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    ReplyDelete
  10. Świetne :PP

    aanna-aanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja staram się jak najwięcej ćwiczyć mózg ;) Pije ciepłe napoje lecz nie zdawałam sb sprawy z ich działań. *Zapraszam na mojego YT* ~Klik

    ReplyDelete
  12. Świetne porady ♥ Skorzystam ze wszystkich!

    Mój blog

    ReplyDelete
  13. Twój blog wygląda przepięknie! Świetne kolaże i propozycje na outfity :) Nigdy nie pomyślałam, że ciepła herbata mogła by mi pomóc w nauce.

    Pozdrawiam!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Porady przydatne nie tylko do szkoły

    ReplyDelete
  15. Świetne kolaże i ogólnie te zdjęcia, cudowne! Propozycje są trafne i przydatne, mi niektóre pomagają się chociaż trochę skupić. Cały wpis dobrze napisany, mimo kilku błędów, ale jest Okey.
    Może masz ochotę zajrzeć do mnie? http://pozytywnienakrecona.uchwycone-chwile.pl
    W ostatnich wpisach było opowiadanie mojego autorstwa, może zajrzysz?

    ReplyDelete
  16. Mega porady! Napewno sie przydadzą! <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  17. Z koncentracją mam duży problem, ale staram się to zmienić.
    Śliczne stylizacje :*

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo fajny post i wygląd bloga wow aż zaobserwuję z ciekawości <3 zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Dobra notka ! :)
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super porady! Na pewno z nich skorzystam :)
    Wygląd bloga świetny ;**
    absolvedreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Przydatne rady :D Nawet człowiek nie wie, że to co robi z przyzwyczajenia może przynieść mu dodatkowe korzyści ;p Na pewno skorzystam w nadchodzącym roku :)
    Bardzo fajne stylizacje!
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Naprawdę przydatne porady, które przydadzą się nie tylko do szkoły :D

    ReplyDelete
  23. Stosowne porady!
    Chyba najważniejsze, aby się wysypiać i odłożyć rozpraszacze podczas nauki :)
    Podoba mi się druga stylizacja :)

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Świetne rady, piękne stylizacje.
    Przyjemnie się Ciebie czyta :)

    ReplyDelete
  25. świetne porady! chętnie bym z nich skorzystała, gdybym jeszcze chodziła
    do szkoły ale pożegnałam się już z nauką ;) super wpis, poklikałam!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wysypianie się jest zdecydowanie ważne! Sama po sobie zauważyłam, że gdy śpię tyle, ile potrzebuje mój organizm to zdecydowanie szybciej chłonę wiedzę.
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  27. Bardzo dobre porady, poza tym napisane w świetny sposób! :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  28. świetne rady!
    oj ze snem to zawsze mam problem :( a w dzień to już kompletnie nie umiem zasnąć
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Zakochałam się w oprawie graficznej, tutaj tak wszystko ładnie współgra. No i dobra treść! Dobre rady. Czekam na kolejne posty c:
    Twirling Pages, Ola x

    ReplyDelete
  30. Wakacje zdecydowanie za szybko mijają, na szczęście w tym roku mam je do momentu w którym zdecyduję się je przetrwać, ponieważ skończyłam szkołę :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajne propozycje stylizacji i ciekawe porady. No i dobre nastawienie to podstawa, racja!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  32. Ja jakoś nie potrafię na tą chwilę przyjąć do wiadomości, że już za dwa dni zaczyna się szkoła. Rozpaczam. Za bardzo się rozleniwiłam.

    ReplyDelete
  33. Właśnie dziś miałem kupić sobie organizer, wahałem się ale jednak chyba wrócę do tego sklepu :D Bardzo podoba mi się twój styl prowadzenia bloga, obserwuje :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  34. Anonymous30/8/16 12:44

    W zgodzie z samym soba, czyli bądz swoim przyjacielem

    https://100club.pl/artykuly/Rozmowa-ze-soba---czyli-badz-dla-siebie-przyjacielem,316.html

    ReplyDelete
  35. super post i powiem ci że świetnie piszesz i szczerze to dobrze że dałam takie. Informacje na temat przyborów i innych rzeczach :D

    ReplyDelete
  36. Dobre porady! Fajnie się czyta to co piszesz ;))
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. praktyczne porady, napewno z nich skorzystam :) masz piekna stylistyke bloga<3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. fajne rzeczy

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    ReplyDelete
  39. No to mam jeszcze miesiąc wakacji. :P Przez miesiąc na pewno skorzystam. :)

    ReplyDelete
  40. świetne rady :)

    http://little-mooon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Przydatne porady, i śliczne stylizacje :)
    Pozdrawiam
    zuzik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Dobre rady i na pewno będę z nich korzystać. U mnie szkoła już się dawno zaczęła, a na razie idzie dobrze. Oby tylko tak zostało do końca...

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  43. Świetne porady, na pewno większości się przydadzą. Świetny design bloga.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  44. Rady świetne w swojej prostocie, choć tak często się o nich zapomina!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  45. Szczerze mówiąc nigdy nie zastanawiałam się nad tymi rzeczami tak bardzo. Bardzo się przydadzą w codziennym życiu. Super post! :)
    Buziaki :*

    lenazawro.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Super rady, chociaż już wiem, że ta o wysypianiu się w moim przypadku nie zadziała haha :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  47. Na pewno skorzystam z twoich porad. Uwielbiam czytać takie posty, bo przekonują mnie, że szkoła nie jest aż taka okropna. Obserwuję!

    luska-everywhere

    ReplyDelete
  48. Mega przydatny post i świetne outfity! :D Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  49. swietne porady, na pewno skorzystam z tego, aby podczas nauki pic ciepla herbatke, nie wiedzialam, ze pobudza ona nasz umysl do pracy ;3
    baaaardzo podoba mi się twoj desgin bloga, jest pod ogromnym wrazeniem, brawo!
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    ReplyDelete
  50. ja szkołę zaczynam dopiero za dwa tygodnie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Super blog, obseruję:)
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Na pewno przydadzą mi się te porady. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. This is such a great post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  54. Świetne porady ! I cudny post ;)

    http://remakess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetny wpis! Myślę, że stworzone przez Ciebie zasady przydadzą się również dla sztywnych ram pracy 9-17 :)

    ReplyDelete
  56. Super porady, wiesz co piszesz. Mam problemy z koncentracją od dziecka, odwiedzałem różnych psychologów, bo też nie byłem zbyt grzecznym dzieciakiem i właśnie mniej więcej takie porady usłyszałem. Zapraszam do siebie.
    Z pozdrowieniami,
    Michał

    http://wsparciuch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Bardzo dobre porady, na pewno się przydadzą :D
    M.Ó.J B.L.O.G!

    ReplyDelete
  58. Ja postaram się więcej spać ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Ja postanowiłam, że w tym roku bardziej zajmę się nauką, bo jakby nie patrzeć za rok muszę wybrać jakąś szkołę ponadgimnazjalną ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Wspaniałe rady! O świeżym powietrzu chyba najczęściej zapominamy, przed stres i zmęczenie, a jednak faktem jest że mały spacer zawsze dobrze nam zrobi! Świetne stylizacje, pozdrawiam serdecznie :)

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Z tą muzyką to ciekawa sprawa, chociaż ja się bardzo szybko rozpraszam i muszę mieć ciszę przy nauce :(
    ❤ blog

    ReplyDelete
  62. Jaki piękny, estetyczny blog!
    I wartość merytoryczna postu też świetna. Lubię czytać te wszystkie rady, bardzo mnie inspirują.
    Pozdrawiam!


    http://personallittletalks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Uwielbiam ciepłą herbatę. :) Fajny post.
    Obserwuję.

    mój blog :)

    ReplyDelete
  64. Bardzo podoba mnie się estetyka postów i pomysły! OSERWUJE :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Świetny post, muszę tu zaglądać cześciej. Świetne porady 😊

    ReplyDelete
  66. Fajne stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. bardzo ciekawy i przydatny wpis! każdemu się przyda! <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    ReplyDelete
  68. Przydatne porady :)
    Super stylizacje.
    Mój blog

    ReplyDelete
  69. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale bardzo mi się podoba :). Ciekawy post, na pewno wykorzystam Twoje rady :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Znakomity post, bardzo estetyczny a rady szczególnie przydatne przed maturą, dzięki :)

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Na pewno skorzystam z porad :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  72. Świetne porady i bardzo fajne stylizacje :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ja zdecydownie aby skupić się na nauce muszę pozbyć się wszelkich elektronicznych sprzętów! :)

    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Akurat telefon to ja zawsze do nauki wyłączam :D Inaczej nie umiem się skupić.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Przydatne rady, na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam, Mój blog

    ReplyDelete
  76. Jak ja uwielbiam Twojego bloga!! Jest nieziemski naprawdę! :)
    zofiakuca.online

    ReplyDelete
  77. świetne rady :) poklikane

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  78. Inspiracje są po prostu świetne! Trafiają, pozdrawiam :))

    http://hipo-mania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Bardzo dobre porady! Ja bym dodała jeszcze picie dużych ilości wody. Wbrew pozorom ma to zbawienny wpływ na nasz organizm. :)

    biala-noc.blogspot.com - u mnie relacja z wycieczki do Hagi :)

    ReplyDelete
  80. Dobre rady - mnie telefon i laptop strasznie rozprasza, ale przy chemicznych zadaniach muszę ciągle mieć pod ręką internet żeby sprawdzić dobre wyniki... Ech :D tak źle i tak niedobrze haha

    ReplyDelete
  81. Świetne rady, ja teraz musze sie wysypiac bo o 5:50 bym nie wstala, gdybym poszła spać o 3 :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Świetny post chętnie skorzystam :)
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  83. Myślę, że rady z pewnością są przydatne ;) Muszę zacząć się wysypiać, bo zawsze kiepsko mi to szło.
    http://olaablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Czekam na nowy post z niecierpliwością! <3

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz ♥

    ReplyDelete
  85. Twój blog jest naprawdę genialny, kocham ten minimalizm! Staję się czytelniczką!

    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. Bardzo fajne i przydatne porady! No i ładne kolaże, podobają mi się. :)
    http://shiirox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  87. Przydatne porady! U mnie kubek gorącej herbaty/kawy to codzienny rytuał i nieodłączny element nauki/ czyta książki.
    Pozdrawiam / ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Bardzo przydatne porady! :)
    theblondradiant.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Genialne stylizacje <3 Dla mnie najważniejsza jest porada o słuchaniu muzyki, dzięki niej jestem spokojna i bardziej skupiona.
    MOCCA MONICA blog

    ReplyDelete
  90. Pomocny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  91. Od jutra po szkole śpię 26 minut, haha.
    Bluza z pierwszej stylizacji jest super! :)

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Dobre rady! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  93. Większością tych rad sama się kieruję ;D
    roxannee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  94. Śeitny post, informacje i zdjęcia! Strasznie mi się podoby ten minimalistyczny design. Dodam też, że ciepłe napoje świetnie rozbudzają i dodają energii.

    ReplyDelete
  95. Super rady na nowy rok szkolny! Już się zaczął, a my dalej żyjemy wakacjami :D Hehe ^^ Rolki, wypady, odpały my dalej chcemy wakacje! <3 Tą bluzę z Alienem zamówiłyśmy ;) I czekamy z niepokojem :D Hehe ^^ Poklikane ;) Buźka ;3

    ReplyDelete
  96. Rewelacyjny post!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  97. Niesamowite te kolaże ♥

    blackeley.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Super porady :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Słuchanie muzyki i wyłączenie telefonu żeby nie rozpraszał to chyba dla mnie najlepsze wyjście do skupienia się na czymkolwiek :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  100. bardzo inspirujacy wyglad posta, a porady po prostu jakby stworzone dla mnie :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Przydane rady, świetna grafika! :D

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    ReplyDelete
  102. Świetne spodnie super stylizacja :) Www.someonelikkkeyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. Świetne rady i ciekawe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  104. Naprawdę dobre rady, z których warto skorzystać ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.