December 06, 2015

tropical patterb




Sądząc po dzisiejszej dacię jaką jest 6 grudnia, można wnioskować że przyjdę do was z masą świątecznych zdjęć. Lecz ja przychodzę do was z porcją lata, i z tropikalnym klimatem który idealnie nawiązuje do wzoru obudowy, jaką chce wam przedstawić w dzisiejszym poście.


Przychodzę do was z recenzją obudowy ze sklepu dlasmartfona.pl .
Jakość etui minie pozytywnie zaskoczyła, gruby dwu warstwowy plastik, skutecznie chroni tył naszego telefonu. Obudowa  jest bardzo dobrze wykona, dodatkowo ma prześliczny tropikalny wzór, który jest jednym z wielu jakie proponuje nam sklep. 
Dostawa jest szybka, a produkt warty zakupu. Osobiście jestem bardzo zadowolona, jak i mój telefon z nowego ubranka. :)



















Masz pytanie? Zadaj je tu - ASK OSIA

22 comments:

  1. Śliczne zdjęcia. Każdy tak ci napisze pod tym postem, trochę smutne, że niektórzy nie potrafią napisać nic więcej, nie sądzisz?
    Fajnie, że zdecydowałeś się na coś oryginalnego i w taki dzień dajesz zupełnie na inny temat posta. Obudowa wygląda zabójczo i również chciałabym sobie taką sprawić ale pewnie nie będzie na mój telefon :((
    W sumie - Wesołych Świąt!

    Mój Blog - obserwuj!

    ReplyDelete
  2. Cudowny jest ten case!<3 Chce sobie teraz zamowic jaki swiateczny,gumowy ;) Fajny post i piękne zdjecia!
    MOJ BLOG: wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wygląda przepięknie, niedługo sama zamierzam zamówić sobie jakieś etui. Przejrzę ofertę tego sklepu ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia, a case jeszcze lepszy <3
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  5. Świetnie wygląda! Przypomina o wakacjach ;) Nie słyszałam o tej stronie, więc na pewno zajrzę ;>

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    ReplyDelete
  6. Prezentuje się cudownie :)

    ReplyDelete
  7. Obudowa bardzo fajna na lato. Ja jednak na zimę wolę coś świątecznego. ;)

    ReplyDelete
  8. Bardzo pomysłowe case. :) Choć ja na zimową porę roku preferuję właśnie co nie co w "zimowym" czy świątecznym stylu. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  9. + obserwuję. :) Mam nadzieję, że ty również odwiedzisz mojego bloga i może również go zaobserwujesz. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  10. Cudowny case :)
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog,zostań jego stałym czytelnikiem ♥
    Zapraszam ! xoxo ♥ Olaa ♥
    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  11. Nie znałam wcześniej tej strony :D
    Świetny case!
    Cudowne zdjęcia <3
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetna obudowa, doskonale skomponowała się z tym kwiatem i zegarkiem na zdjęciach. Fajnie, że chociaż zima ktoś potrafi wrzucić na bloga taki mały przeskok w letnie pory!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. To etui jest świetne :-D Zdjęcia są fajnie zrobione - ten kwiat bardzo ożywia zdjęcie swoim intensywnym kolorem :-)

    Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Case bardzo mi się podoba :D Zdjęcia mają świetną jakość! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  15. Ale fajny case ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Taka porcja lata się przydaje zimą. Super case ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  17. Case sliczny ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  18. Świetny case, ma fajny wzór. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.