November 28, 2015

Painting and more




W ostatnim czasie, pogoda nie sprzyja mi w wykonywaniu zdjęć. Najczęściej po powrocie do domu ze szkoły jest już ciemno. Za oknem zrobiło się szaro, co niestety widać na zdjęciach. Jednak wiem że już niedługo krople deszczu, które tak często o tej porze się pojawiają zamienią się w biały puszek, który będzie delikatnie opadał na ziemie.



Przechodząc jednak to tematyki dzisiejszego postu, jaką jest malowanie czy też rysowanie.
Jest to moja pasja, zapytałam się was na Facebooku czy chcielibyście zobaczyć parę moich prac, odpowiedzieliście twierdząco. Chce wam przedstawić parę moich rysunków oraz techniki jakich użyłam do zrobienia ich.

Księżyc - Namalowany akrylem, z małą pomocą kredek





Truskawka - Do jej stworzenia użyłam promarkerów, kredek oraz troszkę białej farby.



Sowa - Jak zapewne widać, jeszcze niedokończona. Tło z akwareli, a natomiast reszta z akrylu.





Krople deszczu - Tylko i wyłącznie kredki.




Rogalik - Kredki



Masz pytanie zadaj je tu - Ask Osia

25 comments:

  1. Księżyc jest zdecydowanie moim ulubieńcem. Świetnie rysujesz/malujesz! Papugi nie widać btw. xd

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    ReplyDelete
  2. Księżyc jest cudowny, masz przeogromny talent.

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/11/sweater-weather.html

    ReplyDelete
  3. Księżyc wygląda pięknie, masz ogromny talent :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  4. preślicznie rysujesz, ale ksieżyc jest moim fawortem *-*
    http://lusiak56.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Genialne prace, rozwijaj się dalej w tym kierunku bo jest świetnie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Genialne rysunki! Najbardziej podoba mi się księżyc :)

    wdym - zapraszam (nowy post)!

    ReplyDelete
  7. piękne rysunki - zapraszam też do obejrzenia moich prac ;)

    ReplyDelete
  8. Na prawdę świetnie rysujesz! Zawsze podziwiałam i zazdrościłam osobom, które potrafiły rysować tak, aby wyglądało realistycznie :)

    ReplyDelete
  9. Mi się najbardziej podobają krople i rogalik - są świetne!

    ReplyDelete
  10. rewelacyjne prace :)

    ReplyDelete
  11. Ojej! Ten księżyc jest piękny!

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  12. wow! cudne prace!
    mimo że sowa jeszcze niegotowa, to jednak mnie najbardziej urzekła :) Księżyc też świetny!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  13. jejku, to naprawdę robi wrażenie. Bardzo zazdroszczę talentu, gdyż sama rysuje raczej patyczaki, przypominające ludziki z drzwi łazienek...no niestety... Czekam na następne pracę, naprawdę warto je pokazywać ;)
    typicalgr.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. przepiękny księżyc! a reszta prac wcale nie jest gorsza. jestem pelna podziwu i zazdroszcze strasznie talentu :*
    easymerry (klik)

    ReplyDelete
  15. przesliczny księzyc! z resztą inne prace wcale nie są gorsze. jestem pełna podziwu, uwielbiam oglądać takie małe dzieła i strasznie zazdroszcze talentu:*
    easymerry (klik)

    ReplyDelete
  16. jeju, jakie piękne rysunki! Zazdroszczę talentu!

    http://vsiedlecka.blogspot.com/

    w wolnej chwili zapraszam :)

    ReplyDelete
  17. ten ksieżyc mnie szczególnie zauroczył, co nie znaczy, że pozostałe prace są gorsze. masz wspaniały talent, ładnie dobierasz kolory i widać na wszystkich pracach, że dobrze radzisz sobie z każdą techniką.
    jestem pod wrażeniem
    andszei.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wow rysujesz niesamowicie! Wszystko jest takie realne, dopracowane, wycieniowane :D Ideał ♥
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  19. Masz wielki talent!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    ReplyDelete
  20. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Zakochałam się w tym księżycu! *o* Gdybym tylko ja potrafiła tak pięknie malować...

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny obraz księżyca :)
    Jeśli zaczynasz swoją przygodę z akwarelami, mam dla Ciebie radę.
    Naszkicuj prostą architekturę, później nakładaj dużo wody i zdecydowanymi ruchami nanoś rozwodnioną farbę, w niektórych momentach dociśnij chusteczkę, ale pozwól, by kolory się przenikały.
    Oczywiście dobrze by było, gdybyś posiadała specjalny papier do tego. Ma on większą gramaturę i nie zgina się pod wpływem takiej ilości wody :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.