November 08, 2015

come autumn



Jesień to jedna z najpiękniejszych pór roku jakich możemy doświadczyć. Kolorowe liście spadające z drzew tworzące czerwono-pomarańczowe dywany na ziemi, oraz coś co lubię najbardziej o tej porze, mgła. Jesień jest niestety przez wiele osób niedoceniana i uważana za ponurą, deszczową i nudną. Dla mnie jednak jest to wspaniały czas na rozwijanie jednej z moich pasji, fotografii. Tymi zdjęciami jakie udało mi się w ostatnim czasie zrobić do tego, że czas który teraz mamy nie jest wcale taki szary jaki się wydaje!



Jak możecie pewnie zauważyć wprowadziłam pewne zmiany na blogu, mianowicie mam na myśli design, nad którym spędziłam już dużo czasu. Postanowiłam stworzyć coś własnego, chciałam w końcu pozbyć się tego szablonu z internetu, i udało się.
Od dzisiaj możecie podziwiać nowy wygląd mojego bloga.
Jak wam się podoba?


















49 comments:

  1. Jak już wspomniałam Twój blog wywarł na mnie niesamowite wrażenie. Zdjęcia są wyraziste i bardzo estetyczne. Nie popełniasz błędów stylistycznych, wręcz przeciwnie bardzo ładnie komponujesz treść postu. Za to wielki plus. W krótkim czasie zamierzam się z Tobą skontaktować. :)
    MILION SŁÓW

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, bardzo mi miło :)

      Delete
  2. świetne zdjęcia! niesamowicie mi się podobają. Całkowicie zgadzam się z komentarzem wyżej. Blog jest mega!
    melkamorelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię jesień :)
    Naprawdę cudowne zdjęcia <3
    Mój Blog

    ReplyDelete
  4. Świetny blog, trafiłam na niego dziś i nie żałuję!
    Jest świetny, obserwuję ;)
    Maya-maay *click*

    ReplyDelete
  5. Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku! Cudowne zdjęcia :)
    http://threedayholiday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jesień wygląda cudownie ale niestety ja za nią nie przepadam bo jest zimno :D
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia, masz talent :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Wygląd bloga jest genialny! żałuje że sama nie mam zdolności do takich rzeczy

    viicziii.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale ładne zdjęcia ;) Ja też bardzo lubię jesień!

    Pozdrawiam serdecznie
    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  10. Cudne zdj masz talent do fotografii!
    Ja coraz bardziej zaczynam lubić jesień :)
    WHAT DO YOU MEAN? <--- welcome!

    ReplyDelete
  11. Jesień ma w sobie sporo uroku! Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, "MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne zdjęcia. Nowy wygląd bloga jest bardzo przejrzysty, aż miło czytać :)

    Zostawiłam obserwację.
    Pozdrawiam, Natalia z natsbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ładny wygląd bloga :)
    Napisałam ci maila z pytaniem :)

    Pojawił się nowy post na Official Patty ! :)

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia cudne, ale dalej nikt mnie nie przekona do jesieni, choćby nie wiem, co ! :D
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wygląd bardzo fajny :)
    Podobają mi się te zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. cudowne zdjęcia!

    Proszę o kliknięcie w tym poście

    ReplyDelete
  17. Wspaniałe zdjęcia, rzeczywiście aż można odczuć ten urok jesieni. Chociaż osobiście za nią nie przepadam, bo zimno i deszcz. Ale fakt faktem, ma też swoje dobre strony. Jak to, że herbata smakuje lepiej, czy książki wydają się bardziej wciągające pod ciepłym kocykiem. I świeczki także wypychają się na pierwszy plan. A to akurat lubię.
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam i miło byłoby zdobyć nowych czytelników. Ja u ciebie zostaję na dłużej, obserwuję i raz jeszcze pozdrawiam :)

    faiithfully lifestyle

    ReplyDelete
  18. Czym robisz zdjęcia? Bo bardzo ładne!
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Musze przyznać ,że masz naprawdę bardzo ładny wygląd bloga. Śliczne są te zdjęcia. A i ja uwilbiam jesień ,tylko ta pogoda i temperatura nie dokońca mi odpowiada :/

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  20. Świetny ten wygląd bloga :) chyba się sporo napracowałaś ;3
    A zdjęcia bardzo mi się podobają, choć należę do osób, które jesieni nie lubią, to takie fotografie mogłabym oglądać.

    Allure

    ReplyDelete
  21. Świetny post i śliczne zdjęcia!:)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jakie pyszne pierwsze zdjęcia! ♥

    ReplyDelete
  23. Przepiękne zdjęcia masz ogromny talent nie zmarnuj go sama chciałabym robić takie piękne zdjęcia powodzenia w rozwijaniu swojej pasji zapraszam do mnie aga-spelnicmarzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Szablon uroczy ;) A jesień uwielbiam :D W końcu pora roku w jakiej się urodziłam ;)

    Pozdrowionka,
    Smiley

    ReplyDelete
  25. Ja uwielbiam Polską złotą jesień, ale nie taką ciapę która potem się robi z tych cudnych liści. Szkoda,że tak się dzieje. Twoje zdjęcia teraz przypominają mi jak jest pięknie, bo u mnie za oknem już szaro, zero kolorowych liści. :(
    http://makowiecart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetnie piszesz :) Zapraszam do mnie :) http://swiatultrasa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. U mnie to już prawie zima :(

    http://domajson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Kocham jesień bardzo ♥ Lecz jak jest już listopad to w moich myślach zamieszkuje zima , zamieszkuje magia świąt chcę to przeżyć ♥

    http://loanliz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja lubię jesień, ale najbardziej taką ze złotymi i czerwonymi liściami :-) Zdjęcia są bardzo fajnie, taka kolorowa jesień :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jesień jest cudowna. Bardzo ładne zdjęcia, masz talent do fotografowania!

    seendixsecret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Pięknie zdjecia, uwielbiam jesienny klimat na fotografiach. :)

    Masz świetnego bloga, obserwuję i będę wpadała cześciej. :*
    MOJ BLOG ♥

    ReplyDelete
  33. Moim zdaniem jesień jest super :) Piękne zdjęcia!
    Mój blog- zapraszam

    ReplyDelete
  34. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 zdjęcie, są takie profesjonalne ♥
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  35. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  36. Cudownie piszesz!

    merows.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Te zdjęcia są piękne! Jaki masz aparat ?

    ReplyDelete
  38. Przepiękne zdjęcia! Naprawdę umiesz je robić i widać, że to lubisz. W blog jest włożony dużo pasji i serca!
    ♥ zapraszam do siebie na nowy post na : queenxfangle.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Przepiękne zdjęcia. Jesień jest cudowna <3

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.