November 17, 2015

color on a cloudy day



Ostatnio coraz częściej można zaobserwować pewne zjawisko, zwane deszczem.  Zasypiając, budząc się, słychać jak kropelki wody uderzają o szybę. Jest jesień, dla której deszcz jest znakiem rozpoznawczym, która zaczęła zabierać słońce z nieba wcześniej, niż mogliśmy podziwiać je latem. Pogoda choć na pierwszy rzut oka, wydaja się być ponura, ma w sobie też dużo koloru.



Podczas ostatnich dni, zawitała do mnie paczka, z przepiękną obudową na mój telefon.
Etui zostało zamówione na stronie internetowej www.etuo.pl, gdzie do wyboru miałam szeroką paletę przeróżnych wzorów, wybrałam opcje zaprojektowania własnej obudowy, na której zostanie wydrukowana dowolna grafika. Może być to zdjęcia, obrazek stworzony przez nas i wiele innych opcji, których  można by powiedzieć jest nieskończenie wiele. Ja wybrałam coś minimalistycznego, biały marmur. Paczka przyszła w błyskawicznym tempie! Po rozpakowaniu ucieszyła mnie jakość obudowy oraz jej wykonanie, wielkim plusem jest również ochrona telefonu jaka może nam ten produkt zapewnić.  Jeśli ktoś poszukuje jakiejś fajnej strony internetowej z obudowami na telefon polecam właśnie tą, ja ze swojej jestem bardzo zadowolona. :)




















Masz do mnie pytanie? Zadaj je tutaj - Ask Osia / Instagram - Osiiia / Snapczat - Osiablog


27 comments:

  1. ale cudowna obudowa!! Musze coś z tej strony zamówić :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super jest to etui :) Bardzo ładne zdjęcia, strasznie mi się spodobały :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudna obudowa.Podoba mi się twój blog, jest taki przejrzysty :D
    Zapraszam
    http://kin-ga.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są świetne! Podoba mi się ich jakość :D A case jest nawet spoko, ale lepiej byłoby widać wzór gdybyś położyła telefon na powierzchni z innym kolorem niż case! Pozdrawiam! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  5. Strasznie podoba mi się ten case ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja mam właśnie problem ze znalezieniem case do mojego telefonu, nietypowy model ;P
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne etui :). Zdjęcia bardzo mi się podobają!

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. piękne, nastrojowe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  9. Podziwiam twojego bloga! Jest taki perfekcyjny! Etui takie ładne marmurowe♥ A ja tam deszcz lubię :-) Super herbata na końcu i te lampki w tle... Zapraszam ---> imbirkowy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczne, bardzo klimatyczne zdjęcia

    ReplyDelete
  11. Swietny case! Uwielbiam twojego bloga ;)

    kavax.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. fajne zdjecia :)
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    ReplyDelete
  13. U mnie niestety ostatnio również nie przestaje padać ;/ Etui jest świetne! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia są po prostu śliczne!;> A co do deszczu to jest go ostatnio zdecydowanie za dużo!

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. świetny post. :)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    ReplyDelete
  16. U mnie dzisiaj zamiast deszczu zawitał śnieg! Piękne zdjęcia :)

    smallerdream.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Piękne zdjęcia, bardzo lubię taki bardzo jasny wręcz biały klimat. Obudowa bardzo ładna taka elegancka :)
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  18. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  19. Śliczna obudowa i super klimatyczne zdjęcia!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    ReplyDelete
  21. Świetna ta obudowa,
    no i super pokazana na zdjęciach :)
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    ReplyDelete
  22. Świetna obudowa, jak w końcu będę miała telefon też chcę sobie sprawić taka marmurkową :D
    Świetne zdjęcia!
    http://nesssy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mnie osobiście urzekły zdjęcia w tym wpisie <3
    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.