August 04, 2015

Ulubieńcy Lipca 2015






Niedawno pisałam jeszcze ulubieńców czarwace, a tu już minął kolejny miesiąc i pora na Lipiec.
Wraz z Lipcem upłynęło też 31 dni wakacji, zostało już tylko drugie tyle i niestety zbliżamy się do rozpoczęcia nowego roku szkolnego.  Potem czekana jesień, zima, która niesie ze sobą śnieg oraz święta Bożego Narodzenia, których to już nie mogą się doczekać i oczywiście nie będzie upałów, z czego bardzo się cieszę, niestety w najbliższych dniach ma być ich coraz więcej. Termometry będą wskazywać prawie 40 stopni!





Dobrze, przejdźmy do moich ulubieńców na dany miesiąc.

1. Pancake - czyli amerykańskie naleśniki więcej na ten temat pisałam tu Pancake,
w Lipcu zrobiłam je po raz pierwszy i tego nie żałuje! Są przepyszne!






2. Moje New Balance, które umiliły mi chodzenie i zwiedzanie Warszawy.
Są bardzo wygodne i z pewnością polecam tę byty każdemu.





3. Podczas pobytu w Warszawie, chciałam odwiedzić Dr. Donut sklep z Donatami,
muszę przyznać, że były bardzo dobre!
Niestety pączku, jakiego ja jadłam, zrobiłam tylko jedno zdjęcie i to telefonem...


żródło zdjęcia http://www.goodplacewarsaw.pl/streetfood/dr-donut/


4. Kolejnym ulubieńcem jest mały miś, który to znajduję się na moim telefonie i go dzielnie ochrania.
Jest to etui, które zakupiłam w Bershka za jedyne 9,90 po przecenie z 29,90 zł.




5. Kolejną rzeczą, a raczej faktem jest to, iż na moim blogu wybiło 100 obserwatorów, nie spodziewałam się, że aż tyle osób będzie czytać mojego bloga w tak krótkim dla mnie czasie !
Blog już niedługo będzie obchodził swój 2 miesiąc!

Dziękuje :)



16 comments:

  1. Kozacki naleśnik i pączki :) aż mi ślina do buzi naleciała :D fajnie piszesz jak zawsze, a blog jest super :D na bucikach się nie znam :) serdecznie zapraszam http://zakochanymol.blogspot.com/2015/08/kryszta-pytania.html

    ReplyDelete
  2. gratuluję tylu obserwatorów, śliczny miś :))
    mi też tak szybko ten czas leci..

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. KOCHAM DONUTY, niestety do New Balance'ow mnie nie przekonasz.
    Obserwuję :))
    http://roksomania.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudne fotki! Buciki na pewno wygodne, też mam i uwielbiam! :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tez rozważałam kupno tego case i chyba sie na niego skuszę ;) super ulubieńcy *o*
    Tez niedawno zaczęłam i zapraszam
    http://blogbyklodii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Twój blog niesamowicie się rozwija. Gratuluję tylu obserwatorów w tak krótkim czasie! Przepiękne buciki :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam pancake'i! Zwłaszcza domowe <3
    Dziś dodam swoich ulubieńców niekosmetycznych, więc zapraszam. ;)
    moje-holizmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajni ulubieńcy :))) Etui jest mega urocze :))
    gratuluję tak dużej liczby obserwatorów, jestem w gronie Twoich czytelników, i uwielbiam Twojego bloga :***

    SHERWOOT BLOG

    ReplyDelete
  9. nigdy nie słyszałam o tym sklepie z donutami, ale narobiłaś mi ochoty :D

    |BLOG|

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podoba Twój blog, zdjęcia są takie przejrzyste i dokładnie widać, co chcesz przekazać. :)
    Jeśli chcesz, to wpadnij do mnie.

    ReplyDelete
  11. Te New Balance są śliczne :) Pozdrawiam.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  12. Cudowni ulubieńcy!
    Uwielbiam pancakes!
    NB są prześliczne ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  13. Aj donaty : ) mniaaaaam!

    Zapraszam serdecznie do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Gratuluje tylu obserwatorów !
    karen-en.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam, przez przypadek usunęłam twój komentarz :(
      Dodać się do obserwujących można klikając niebieski przycisk "dołącz się do tej witryny"

      Delete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.