August 20, 2015

Haul



Zostało jedenaście dni, ostatni tydzień na chwile spokoju i odpoczynek od obowiązków związanych z nauką. Nie mogę uwierzyć, jak szybko zleciały te dwa miesiące, mam wrażenie, jak by zakończenie roku szkolnego było tydzień temu, a tu już trzeba się szykować na rozpoczęcie następnego.

Trzeba kupić książki, zeszyty, długopisy, plecaki, linijki i inne przybory.
Ja jednak trochę się już cieszże z ponownego powrotu do szkoły, na lekcje. A Wy?

Tak jak się już domyśliliście po tytule postu, przygotowałam dla was Haul z rzeczami, jakie ostatnio sobie kupiłam, miłego czytania.



1. Słoiczek na świeczki
Sklep: Pepco
Cena: 4,99 zł









2. Nike Roshe Run ( a właściwie Roshe Run One)
Sklep: Zalando.pl
Cena: Promocja,  175 zł







3.Okulary przeciwsłoneczne
Sklep: H&M
Cena: Promocja, 10 zł





4. Spódniczka
Sklep: H&M
Cena: Promocja, 20 zł






5. Obudowa na telefon
Sklep: Bershka
Cena: Promocja z 29,90 na 9,90 zł




6.Spódniczka
Sklep: Bershka
Cena: 44zł



7.Spodnie
Sklep: Bershka
Cena: Promocja, 35zł



8. Kombinezon 
Sklep: H&M
Cena: Promocja, 30zł



Przepraszam z powodu braku postów w termie w jakim miały się one pojawiać. Teraz postaram się dopilnować aby pojawiały się o ustalonych dniach i godzinie.


















38 comments:

  1. Świecznik jest śliczny :) Sama bym sobie taki kupiła, ale mam już za dużo takich bibelotów w pokoju ;)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne rzeczy :D ostatnio rowniez zakupilam sobie roshe one. Przecudowne buty. Mega profesjonalne zdjecia

    Sherwoot blog

    ReplyDelete
  3. Kombinezon, jak i buty - przecudne! Nic się nie stanie jak czasem dodasz post za późno. Ważne by był on dopracowany :* Nic na siłę

    Zapraszam do mnie
    https://zyj-z-pomyslem.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, Masz racje ;)

      Delete
  4. Świetny haul,obuedowa chyba najbardziej mi sie podoba :) Zapraszam do mnie Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  5. roshe są mega *.*
    melkamorelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też mam wrażenie jakby niedawno było zakończenie roku, ale w sumie nie smucę się, że trzeba wracać do szkoły, bo wiem, że spotkam się ze znajomymi :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne zakupy! Jeśli mogę wiedzieć, skąd masz ten uroczy piórnik w mopsy? :)

    ReplyDelete
  8. Super rzeczy :) Bardzo ładny kombinezon z H&M. Muszę poszukać u mnie w sklepach :D
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  9. Świetne rzeczy :) Też chciałabym takie buty

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczny ten świecznik! :)

    Zapraszam do siebie!
    http://yourinspiration77.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetne zakupy mam nadzieję że te słoiczki jeszcze w pepco sa bo szybko po nie polece! Super okazja na roshe run są to naprawde wygodne buty!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno są, ja swój kupiłam wczoraj :)

      Delete
  12. Świetne rzeczy :)
    zapraszam do siebie :
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. cudne buty!
    mam nadzieję, że przeczytasz mojego nowego posta klik -zapraszam!

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny haul. :) Wszystko mi się podoba, ale najbardziej kombinezon. :)
    Zapraszam do siebie. :)

    ReplyDelete
  15. świetny słoiczek :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    ReplyDelete
  16. To udało Ci się z tymi promocjami :)
    Kombinezon bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  17. Super haul , chyba się wybiorę po ten słoiczek :)
    http://ola-wojtkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne rzeczy, bardzo lubię haule :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  19. Świetne rzeczy! Bardzo lubię czytać Twoje posty, ponieważ zawsze dodajesz śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    ReplyDelete
  20. Jak pokazałaś tą obudowę to myślałam, że to poduszka ;p

    Zapraszam na nowy post!
    Veronica Memories- Klik

    ReplyDelete
  21. Świetny haul! Ten słoiczek jest prześliczny, a buty cudowne ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  22. mam ten słoiczek już od jakiegoś czasu :) bardzo fajne zakupy :)

    |BLOG|

    ReplyDelete
  23. Świetny haul! Naprawdę trafiłaś na ciekawe promocje i cudowne rzeczy! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. sliczny sloiczek i mega spodnie!:)
    nowy post (klik)

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam gdy zdjęcia są tak dobrej jakości. Super! :)

    ReplyDelete
  26. Świetne rzeczy!, uwielbiam takie haule zakupowe ;)

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetne rzeczy, super ze trafiłaś na takie promocje ;)
    Obserwuje i zapraszam
    Jtere.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. O jaaa jakie przecudne rushrun'y! Ja niestety nie ma chęci do powrotu do szkoły, nawet jeśli co roku miałam to te wakacje, chyba nigdy się nie znudzą, eh...

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  29. Mam te spódniczkę czarną z Bershki, uwielbiam ją! <333
    Bardzo ładny case na telefon ;*
    Obiecałam sobie, że kupię ten słoiczek z Pepco, bo dzięki innym blogom nabrałam inspiracji do takich pierdółek :]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.