August 27, 2015

Forest Bridge



Idealne spędzenie ostatnich chwil wakacji, jest ich wykorzystanie najbardziej jak się da.
To właśnie postanowiłam zrobić, wykorzystać ten czas na bloga, posty i zdjęcia.
Staram się aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, oczywiście nie zawsze wszystko mi się udaje, ale najważniejsze są chęci. Ostatnio myślałam nad godzinami dodawania postów, ostatecznie ustaliłam, aby pojawiały się o stałej porze, w moim przypadku o 13.00.



Blouse - House
Sweater - H&M
Skirt - Bershka
Shoes - Nike Roshe Run One
Braceletes - DIY
















Wylosowane blogi:


21 comments:

  1. Staram się wykorzystywać nawet te ostatnie dni wakacji, by potem mieć co dobrze wspominać. Piękne są te zdjęcia, mają w sobie to "coś", że chcę się na nie patrzeć i patrzeć.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja!

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja świetny post ! kocham twojego bloga ! <3
    karen-en.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowna stylizacja <3 Nie mogę w to uwierzyć, że to już koniec wakacji :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? Z góry dziękuję :)
    liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ładna stylizacja :*
    Nominujemy Cie do Liebster Blog Award !
    Zapraszamy do Nas: KLIK

    ReplyDelete
  6. Ładna stylizacja :*
    Nominujemy Cie do Liebster Blog Award!
    Zapraszamy do Nas: KLIK

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna stylizacja ;) Będzie idealna do szkoły, sweterek najlepszy :) Kliknęłam w link :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo podoba mi się twój blog , śliczny desing bloga ♥
    Fajnie że napisałaś kiedy bedą posty , napewno będę wpadać :)


    http://orinaloveyou.blogspot.com/


    ReplyDelete
  9. Ja także przywiązuje dużą wagę do końcówki wakacji, wszystko musi się ułożyć perfekcyjnie, żebym była gotowa do wielkiego powrotu!

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  10. Cudne zdjęcia.
    Genialne roshe!
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się twoja sukienka :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Dla każdego stuprocentowe wykorzystanie wakacji może być inne. Jedni mogą chcieć spędzić je spokojnie, na ostatnich chwilach odpoczynku, inni, po prostu na chodzeniu wszędzie, przeżywaniu nowych rzeczy.
    Super zdjęcia!:)
    Pozdrawiam.
    Picturesque Life

    ReplyDelete
  13. buty idealne! chyba zastanowię się nad ich zakupem! <3

    ReplyDelete
  14. sliczne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cudowne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    ReplyDelete
  16. To prawda, że trzeba jak najlepiej wykorzystać ostatnie dni wakacji :) Świetne zdjęcia i look. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja też staram się jak najlepiej spędzić ostatnie dni wakacji:)
    Świetne zdjęcia, mega outfit i super jakość! ♥


    Obserwujemy twojego bloga i zapraszamy do nas: www.liviandinga.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  18. Kochana świetny look!<3 Sweter i butki genialne!:)
    Kliknęłam, zapraszam do mnie!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/09/autumn-must-have.html

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.