July 13, 2015

Sunny Day





Dzisiaj mój blog kończy równo miesiąc od napisania pierwszego posta! Przez ten czas udało mi się ubierać aż 57 obserwatorów czyli was, czytelników. Dziękuję! Dzięki wam udało mi się również uzbierać 289 komentarzy, co mnie bardzo zaskoczyło, nie spodziewałam się aż tylu w miesiąc! Pochwalić się też mogę liczbą wyświetleń która jak uważam również jest całkiem spora, liczy aż 3 837 czyli prawię 4 tysiące!

Planuję z tej okazji ogłosić konkurs, więc spodziewajcie się niedługo niespodzianki na blogu!
Teraz jednak czas na pytanie do was: Jaką formę miałby mieć Konkurs? Fotograficzny? Zwykły losowy,  a może jaszcze inny? Swoje propozycję piszcie w komentarzach!






Fot. by Bellissima

Spódnica - House
Bluzka - House
Buty - House

80 comments:

  1. Gratuluję, jest czego! Masz piękne zdjęcia:) Czy mogłabym wiedzieć gdzie robisz napis w prostokącie na pierwszym zdjęciu 'Sunny Day'?
    Wpadniesz do mnie? Może znajdziesz coś dla siebie;) about:blank

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) w www.canva.com

      Delete
  2. Piękne zdjęcia, świetny piesek.
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój blog, dobrze piszesz i ciekawie :) będę częściej tu zaglądać :* pozdrawiam :*


    zapraszam także do siebie :*
    natxxvxx.blogspot.com buziaki ♥

    ReplyDelete
  4. Gratuluję! Wpadłabyś do mnie?

    ReplyDelete
  5. gratuluje bo myśle że początek jest najtrudniejszy ;* słodki piesek ;*
    + obserwuje mam nadzieje że Ty tez ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój blog, dobrze piszesz i ciekawie :) będę częściej tu zaglądać :* pozdrawiam :*


    zapraszam także do siebie :* jesli sie podoba zaobserwuj :d
    natxxvxx.blogspot.com buziaki ♥

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja ;) i słodki piesek zapraszam do mnie http://threelitlebirds.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Witaj Zosiu,
    Trochę burzowo na tych zdjęciach, a zarazem enigmatycznie!
    Ja od siebie mogę zaproponować konkurs na najlepsze zdjęcie ciasta.
    Marcepan pozdrawia!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. cudna, zazdroszczę urody <3 zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  10. Co jak co, ale psiaka to masz cudnego! :)

    ReplyDelete
  11. Wow, no niezły wynik! ^^ Śliczne zdjęcia! ^^
    julia-i-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. gratuluje! :)
    zapraszam od mnie sylviasyll13.blogspot.co.uk i moze obserwujemy? :)
    +mam prosbe, moglabys kliknac w linki ktore dodalam w poscie? :*

    ReplyDelete
  13. Super zdjęcia. Gratuluję takich osiągnięć. Mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc będziesz coraz bardziej zadowolona :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. gratuluję szczególnie tylu obserwatorów!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    ReplyDelete
  15. gratuluję i życze dalszych sukcesów ;)
    sliczne zdjęcia.

    zapraszam na świeżutki post!
    kliknij tutaj :*

    ReplyDelete
  16. Jaki uroczy piesek. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com
    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Gratulację sukcesów na blogu, teraz najważniejsze jest to, aby się nie poddać i pisać dalej. Pozdrawiam ;)
    Jak masz ochotę: http://prossteslowa.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  18. gratuluję! :) myślę, że konkurs fotograficzny byłby najciekawszą formą, teraz jest tyle świetnych okazji na zrobienie zdjęć :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  19. Gratulacje!
    Mogę prosić o poklikanie? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    ReplyDelete
  20. Gratuluję!
    Ten pies jest niesamowity!

    Brzydki Ptak

    ReplyDelete
  21. gratuluję ♥ jak na miesiąc to statystyki są genialne ♥ życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    super zdjęcia ^^ słodki piesek ;) i świetna spódniczka <3
    a co do konkursu to hmm..tak na prawdę to sama nie wiem, jednak fotograficzne są ciekawsze niż po prostu losowe :D
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje ;) oczywiście :)

      Delete
  22. Świetna spódniczka! Super look!

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    ReplyDelete
  23. Gratuluję ;)
    Pozdrawiam ---> liveteen17.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Konkurs fotograficzny byłby fajny! Moja mame zrobiłaby mi wtedy zdjęcia! Ja już prawie rok bloguję i nie mam żadnych obserwatorów, ale chyba to dlatego, że jestem rudy. ;(

    ReplyDelete
  25. Cudowny strój i zdjęcia :) Gratulacje tych bloggowych sukcesów :)

    ReplyDelete
  26. bardzo fajny, przejrzysty blog :)

    ReplyDelete
  27. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)
    PS Dopiero co trafiłam na Twojego bloga, ale już mogę stwierdzić, że bardzo mi się podoba :) Czekam na kolejne posty!

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia! Wyglądasz ślicznie :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  29. Hej kochana! Uwielbiam czytać twojego bloga..Cudowny wygląd,oczywiście obserwuje,stała czytelniczka *o* .Kocham twój styl pisania,oryginalny jest :o Zazdro w ogóle bloga..Bardzo dobrze piszesz posty,mądrze.Czekam na kolejny post,twój dzisiejszy był..Zajebistym postem ¦
    Skoro już u ciebie jestem to mam malutką prośbę,wpadniesz do mnie na chwilkę? W nowym poście ogłoszony jest baardzo łatwy konkursik do wygrania fajne nagrody a jeest on strasznie łatwy! http://karolinablogpanda.blogspot.com/2015/07/urodziny-cover-konkurs.html link do posta z konkursem (na końcu) Zapraszam i czekam z niecierpiwością na kolejny post! Świetnie prowadzisz,moja cała klasa cię czyta (poleciłam cię :*)
    <3 <3 Piekne zdjecia :O :* Jejuuu piesio jest taki słodki <33 + spodnica :* cudowna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ;D Dziękuje :)

      Delete
    2. Ona pisze to wszystkim ;) Nie dziękuj :D

      Delete
    3. haha właśnie coś podejrzewałam ;D

      Delete
  30. Świetne zdjęcia, nie dziwię się ze w miesiąc zdobyłaś tylu stałych czytelników i wyświetleń. Zasługujesz na nie, twoja praca nie idzie na marne! Życzę ci jeszcze więcej sukcesów w blogowaniu.
    Co do konkursu, to może właśnie w formie fotografii? Coś w stylu "Najlepsza chwila spędzona w wakacje", myślę, ze byłby to dobry pomysł.

    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie. Za wszelkie obserwacje czy komentarze odwdzięczam się w miarę możliwości http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Gratuluje ♥
    Super zdjęcia :)

    Zapraszam, http://nastriala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ta spódniczka jest cudowna! http://lethalowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    Kochany piesek! Świetna stylizacja!

    Justlyjass - zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  34. Gratuluję :)) a konkurs może na opowiadanie? ^^

    ReplyDelete
  35. Hej, świetny blog! Bardzo podobają mi się zdjęcia. :) Powodzenia i zapraszam do mnie! :> http://majkavv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Wow, jestem pod wrażeniem :)
    http://natasza-zoi.blogspot.gr/?m=0

    ReplyDelete
  37. bardzo podoba mi się Twój blog i szablon, uwielbiam minimalizm! od tego musiałam zacząć:) spódnica i zdjecia super!

    ReplyDelete
  38. Gratuluje.Śliczny blog ;)
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Interesujący blog. :) Będę zaglądać częściej. Dodaję do obserwujących.

    Zapraszam do obserwowania i polubienia fanpage. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Gratuluję, trzymaj tak dalej. Cudne fotki.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/07/fairy-tale.html

    ReplyDelete
  41. jak robisz ten napis na 1 zdjęciu? :D
    napiszesz mi na priv na facebooku ? :)
    lub na moim blogu :)
    http://maja-sum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Wow, super wynik, gratuluję :) Śliczne zdjęcia :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  43. Gratuluję tak dobrego wyniku! Myślę że konkurs fotograficzny byłby moim zdaniem bardzo dobry :)
    PS. Dziękuję za poklikanie w poście :*

    ReplyDelete
  44. Anonymous17/7/15 12:44

    Świetny blog! Jakiego aparatu używasz? :)

    ReplyDelete
  45. Śliczny blog jak i stylizacja! Gratuluję tak wielu fanów :)
    Zostawiam obserwację. Mogę liczyć na rewanż? ;)

    majadepp.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Gratuluję sukcesów!
    Świetne zdjęcia w poście i fajna stylizacja.
    Myślę, że konkurs fotograficzny to będzie niezły pomysł :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Mój blog - Klik! ♥

    ReplyDelete
  47. Jak ślicznie wyglądasz! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Cudne zdjęcia!
    Obserwuję ;3
    chcialamtylkoszczescia.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Spódnica jest świetna! Bardzo ładne zdjęcia i gratuluję :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście wszystko poklikam i banery na dole też :)

      Delete
  50. Cudowny design! Bardzo mi się podoba.:)
    Myślę, że najlepszy konkurs byłby taki 'zwykły'. U mnie na blogu na konkurs fotograficzny zgłosiło się mało osób, pomijając, że ten konkurs był na 300 obserwatorów. :/

    www.cassey-cassey.com

    ReplyDelete
  51. Gratuluję i życzę powodzenia!

    ReplyDelete
  52. gratuluję + śliczna spódniczka :)
    easymerry.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. GRATULACJE :-) życzę Ci abyś miała jeszcze więcej czytelników i jeszcze więcej wejść na bloga :-) Masz fajne zdjęcia na blogu :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. ale ładne zdjęcia. Takie estetyczne i dopracowane :D

    ReplyDelete
  55. Ogromne gratulacje, jak na miesiąc to na prawdę sporo! Śliczne, przejrzyste zdjęcia :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Świetna stylizacja ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.