July 02, 2015

My case collection




Długo myślałam o czym napisać, zastanawiałam się.
Podczas tego całego wymyślania o czym mogłyby być ten post zobaczyłam leżącą na stole obudowę na telefon. Szybko podeszłam do szuflady w którym to trzymałam tego typu rzeczy. Po przeliczeniu ile to mój telefon ma już ubranek, doszłam do wniosku iż jest ich już na tyle dożo by o nich coś napisać!





1.Moje pierwsze etui, pochodzi z Pull&Bear
Cena ok. 25zł
2. Ten case zamówiłam na OLX.PL
Cena ok. 1zł (kupiłam w kilku kolorach)
3. Cena 2,50 zł,
kupiłam na rynku w swoim mieście (niestety nie pamiętam nazwy)
4. Tak jak obudowa powyżej, ta została zakupiona w tym samym sklepie oraz po tej samej cenie :)
5. OLX.pl
Cena: ok. 1 zł
6. Etui z klapką idealnie sprawdza się na podrożę gdzie chroni telefon z każdej strony
Cena: 2,50 zł
Sklep w moim mieście



7. Ta obudowa również pochodzi z OLX lecz jest bardziej podatna na wyginanie
Cena: 2,50 zł

25 comments:

  1. świetna kolekcja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetne case :)
    Obserwuje i Zapraszam do mnie :)
    Mój blog <--Klik

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajna kolekcja :3 wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Piękne są te obudowy, szkoda, że ja mam tylko 2 haha
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/herbata-z-lipy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  5. Wow, uzbierałas ich troche. swietne case :)
    by-vanys.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wszystkie świetne, a kaseta podoba mi się najbardziej:)
    poklikasz w linki w nowym poście? będę wdzięczna?:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. śliczne :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pierwszy skradł moje serce! :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    ReplyDelete
  9. Super Kolekcja :) Śliczny case z wieżą eiffla :) Serdecznie Zapraszam do mnie :* http://martynaa-bllog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetne obudowy! Ja nie mam żadnej, miałam kupować, ale jakoś tak wyszło. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  11. niezła kolekcja ;) niestety w sklepach nie ma obudowy na mój telefon :(
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wszystkie case'y są fajne, ale najbardziej urzekł mnie ten na wzór kasety. Świetny jest. :D

    Zapraszam do mnie → https://igajab.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  13. Świetne są!

    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    ReplyDelete
  14. mamy bardzo podobne case'y ;>
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. Śliczne case'y! Ten z wieżą Eiffela cudowny *-*

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    ReplyDelete
  16. Fajna kolekcja i super ceny! :) Ja na mojego iPhone mam tylko 3, ale w zeszłym tygodniu kupiłam nowy telefon, więc case'y pójdą na sprzedaż ;)

    long-hair-ago.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fajna kolekcja, wszystkie mi się podobają, ale w tym z Wieżą Eiffla się zakochałam *o*

    ReplyDelete
  18. Dla mnie ta kaseta jest fajna xD Coś w moim stylu :) Lubie otaczać się przedmiotami retro

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. case-kaseta jest według mnie najlepszy :)

    ReplyDelete
  20. Pierwszy, drugi i ostatni case są prześliczne! ;^;

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.