July 04, 2015

Jak podlinkować link w komentarzu ?

 


Wiem że niektóre rzeczy wydają się być bardzo trudne, a w rzeczywistości okazują się proste i to bardzo. Przekonałam się o tym i to nie jedno krotne, podczas przeróbek szablonu mojego bloga.
Ostatnio zaciekawiło mnie jak niektóre osoby w komentarzu wstawiają linki które wystarczy tylko kliknąć aby znaleźć się na ich stornie, bez zbędnego kopiuj/wklej. Zaczęłam poszukiwania w internecie, jak to zrobić?




 Okazało się to banalnie! A przydaję się to bardzo, nie tylko możemy wykorzystać do wklejenia linku  w komentarzu bloga, ale także w gadżecie "O mnie" dając  "czytaj dalej"!


 Oto kod którym możecie podlinkować swojego bloga w komentarzy każdej strony:

                                    <a href="LINK DO BLOGA">TEKST</a>

TEKST - tutaj należy wpisać tekst jaki chcemy aby widniał w np. komentarzu czyli
np. Mój Blog (klik)

LINK DO BLOGA - Link do którego będą przekierowywane osoby po kliknięciu






Gotowy kod wklejamy tam gdzie chcemy aby pojawił się nasz link.




Możemy też użyć do "czytaj dalej" (lub "read more")


To wszystko, mam nadzieje że ten post okaże się pomocny :)


26 comments:

  1. Od dawna zastanawiałam się jak zrobić coś takiego ;) Oto moja pierwsza próba tego kodu:
    Przygody Mileny

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Bardzo przydatne. Chętnie kiedyś wypróbuję.

    dreamcatcheeeer.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dzięki za dobre rady! Są bardzo pomocne! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  5. Używam tego kodu od początku i uwielbiam tą opcję. Łatwiej wejść w inne blogi ;)

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Trafilam na Twoj blog bardzo przypadkiem i naprawdę fajnych ciekawostek można sie u Ciebie dowiedziec :) W ogole sprawiasz wrażenie bardzo inteligentnej i ułożonej dziewczyny jak na swoj wiek co się ceni :)

    :D

    ENDZEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje :D bardzo miło mi to słyszeć :D

      Delete
  7. Dziękuję, bardzo mi się to przydało, bo nie potrafiłam tego robić :)
    http://magicloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pozwoliłam sobie w komentarzu u Ciebie to wypróbować;)
    Mam nadzieję, że się nie gniewasz;) Pozdrawiam
    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. O! Zawsze się zastanawiałam jak to zrobić! Dziękuje x

    BLOG

    ReplyDelete
  10. Wiele osób tego nie wiedziało .. Fajna pomoc :)
    Obserwuje i Pozdrawiam :)
    Mój blog <--Klik

    ReplyDelete
  11. Wcześniej nie potrafiłam tak robić, naprawdę bardzo przydatne! :)

    ReplyDelete
  12. Przydatne szczególnie dla początkujących :D Dobrze, że dodajesz takie posty, pozdrawiam

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/07/mimo-zgieku.html

    ReplyDelete
  13. Długo szukałam jakiejś instrukcji jak można podlinkować link i w końcu znalazłam!
    Bardzo przydatne, dziękuję ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Super dzięki, przyda się na pewno ! :)
    bazaridea

    ReplyDelete
  15. Dziękuje <3 Na pewno się przyda. Pozdrawiam cieplutko <3
    Paciajka

    ReplyDelete
  16. Przydatny post!
    Zapraszam do Siebie LifeFriends

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.