July 07, 2015

Haul




Na dworze upały ponad 30 stopni i duszno, najlepiej nie wychodzić z domu albo pływać w basenie.
Jutro ma być coraz gorzej! Pochmurno i deszcz, może to i dobrze będzie można wreszcie odpocząć od tej pogody, przyznam że dla mnie zdecydowanie jest za duszno.




 Pod koniec lipca udaję się  na tydzień do Warszawy, mam nadzieje ze wtedy pogoda dopisze, mam w planach mnóstwo zdjęć na bloga oraz wizytę w Mr. Pancake! Już nie mogę się doczekać!
Nie przedłużają przejdźmy do tematyki posta jaką jest Haul, z racji tego że już dosyć dużo rzeczy mi się uzbierało, postanowiłam pokazać wam co sobie kupiłam w ostatnim czasie.

Sandały z Hausa  49.99 PLN



Słoiki z Tigera 6 PLN
Mogliście zobaczyć też w kropki w tym poście ULUBIEŃCY CZERWCA



Podróżnik z Biedronki za 8,99 PLN
kupiłam również szkicownik.




Wianek z H&M 14,99 PLN
Mogliście zobaczyć go w tym poście ULUBIEŃCY CZERWCA



Spódniczka z Hausa 39,99 PLN
Urzekł mnie jej wzór poza tym jest bardzo wygodna




Torebka z H&M 59.99 PLN
Strasznie mi się podoba, uwielbiam frędzelki!




Na koniec najlepsze,
moje ukochane  New Balance udało mi się kupić na promocji na www.newbalancesklep.pl za 209.99 PLN, muszę przyznać że są mega wygodne i do tego prześliczne! Uwielbiam w nich chodzić!





To na tyle mam nadzieję że post wam się spodobał, do zobaczenia!

60 comments:

  1. Też mam te słoiki :) Butki kupiłaś świetne <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  2. piękna torba i wianek <3
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super rzeczy.Te słoiki bardzo mi się podobają,od dawna na takie poluję :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    ReplyDelete
  4. Zakupiłaś cudowne rzeczy. Śliczne NB :)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fajne rzeczy. Wianek jest sliczny *.*
    Zapraszam xxmartynaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne rzeczy kupiłaś! Te słoiczki to jest mój totalny must have :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/1-inspirations.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  7. Od dawna zastanawiałam się gdzie można kupić takie fajne słoiki, są pewnie dużo pojemniejsze niż zwykłe szklanki ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę że są porównywalne z dużymi szklankami jakie można zaleście w Ikei :)
      słoiczki są też dostosowane aby móc je trzymać w jedne ręce

      Delete
  8. Cudowna spódniczka i torebka! Świetne są te słoiczki na picie :D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    ReplyDelete
  9. Świetne nowości! Torebka i spódniczka bardzo mi się podobają :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajne rzeczy. Jak dla mnie torebka z H&M świetna. Lubie taki styl, troszkę jak Boho. I ten wianuszek, bardzo festiwalowy. do tego koszula i szorty i można iść na podbój swiata :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Owocny czas. :D Torebka szczególnie mi się podoba.

    ReplyDelete
  12. Piękny jest ten wianuszek ;)

    ReplyDelete
  13. Ciekawy post. Wianek najlepszy x

    ReplyDelete
  14. Świetne nowości :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne te sandały! *w*
    A ten słoik bardzo mi się spodobał już w ULUBIEŃCACH. ;))
    Zapraszam na recenzje filmu → MINIONKI!
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! ^^

    ReplyDelete
  16. Awww, chyba się skuszę na te sandałki i poszukam tych słoiczków *.*

    ♥Zapraszam do mnie (KLIK)♥

    ReplyDelete
  17. Słoików wszędzie szukałam, na pewno się skuszę i je kupie.
    Tvsiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo spodobała mi się spódniczka <3

    http://akwelele.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Spódniczka jest śliczna :)
    --------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Lovely post! Would you like to follow each other. Let me know when you do so that I can follow you back :)

    Stay in touch

    Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    ReplyDelete
  21. Muszę kiedyś wybrać się do Tigera po takie słoiczki :)

    http://klaudiasa.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj.. Na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  22. słoiczki i wianek są przeurocze <3
    http://nefuratek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Swietny blog! Zapraszaam http://maaddii.blogspot.com/?m=1#_=_ obswrwuje :)

    ReplyDelete
  24. świetne rzeczy :)
    prowadzisz cudownego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    ReplyDelete
  25. Jakim cudem udało Ci się kupić taki wianek za 15 zł? Byłam w H&M niemal co tydzień i zawsze ceny były ponad 40 zł - nawet te z wyprzedaży! Piękny! Wszystko mi się podoba, a i chyba skoczę do biedronki po ten podróżnik - może jeszcze będzie ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  27. u mnie nie ma tigera i bardzo nad tym ubolewam....ale mimo to masz świetne rzeczy. Obserwuję :)

    jeżeli Ci się u mnie podoba ..o dołącz do grona czytelników!
    http://maja-sum.blogspot.com/2015/07/ciy-amerykanskie-pancakes.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie niestety też, mieszkam we Wrocławiu, a słoiczki są z Poznania ;)

      Delete
  28. Torebka i wianek są super :P Muszę sę wybrać do h&m.
    Obserwuję, liczę na to samo :D
    buziaki, KAMOCIA BLOG KLIK

    ReplyDelete
  29. lunassgirlss.blogspot.com <------ Zapraszamy :D #V&E

    ReplyDelete
  30. Zakochałam się w tej spodniczce
    poklikasz u mnie ? moze wspolna obs ?zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Najbardziej spodobał mi się wianek, mam całą kolekcję tego typu ozdób i z uśmiechem na twarzy maszeruję z kwiatami o każdej porze roku :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Upały to również pogoda nie dla mnie.
    Mieszkam niedaleko centrum Warszawy, więc często bywam tam w Tigerze - uwielbiam go za śliczne rzeczy w bardzo niskich cenach.
    Z całego haul'u najbardziej podoba mi się torebka z frędzlami, sama bym taką na pewno kupiła.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  33. Awesome post xo
    http://fridaynightstyle.com/

    ReplyDelete
  34. Jakie świetne rzeczy! Cudowne są te słoiczki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  35. Torebka z frędzlami prześwietna! Mi się nie udało jej upolować niestety :(

    ReplyDelete
  36. Słoiki i torebka według mnie to najlepsze twoje łupy! :D

    Nowy post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    ReplyDelete
  37. Świetne ciuszki. Najbardziej urzekła mnie torebeczka. :)
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Bardzo podoba mi się spódniczka i New Balansy. Miłych wakacji;*

    http://martt-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Świetne te sandałki! + Myślisz, że te słoiki są jeszcze w Tigerze?
    melkamorelka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko mi jest odpowiedzieć, ponieważ w moim mieście jeszcze Tigera nie mam, myślę że powinny być jeśli ich nie mam na początku września :)

      Delete
  40. Mam sukienkę w takim samym wzorze co Twoja spódniczka, jest świetna i aż przerobiłam ją na bluzkę co by częściej w niej chodzić.

    www.palmsanddeer.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Tak bardzo zazdroszczę new balance. Próbuje je kupić, ale ciężko je teraz gdziekolwiek kupić. Mam nadzieję, że jednak mi się uda je gdzieś dostać. ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.