June 15, 2015

Muffinki Czekoladowo Bananowe




Jedenastego czerwca miałam wystawienie ocen, nie ma już żadnych sprawdzianów ani kartkówek co prawda są normalne lekcje ale nie trzeba się już tak uczyć jak przedtem. Dzięki temu mam więcej czasu na robienie innych rzeczy, wiec postanowiłam upiec Muffinki z przepisu Nigelli Lawson, robiłam je już kilkukrotnie, są proste w przygotowaniu i za każdym razem wychodzą przepyszne.

Składniki:

♥ 3 dojrzałe banany 
♥ 125 ml oleju
100g cukru
♥ 2 jajka 
♥ 225g mąki pszennej
♥ 3 łyżki kakao
♥ 1 łyżeczka proszku do pieczenia lub sody  
♥ Ja dodatkowo dodałam migdały :)
+ Papilotki (ok. 12)
  






1♥ Piekarnik nagrzewamy do 180°C 

2♥ W misce rozgniatamy Banany, możemy to zrobić mikserem.




3♥ W drugiej misce miksujemy białka, dodajemy cukier, żółtka i olej.
Ma powstać coś w rodzaju słodkiego majonezu. 




 4♥ Mąkę mieszamy z kakao i proszkiem do pieczenia, wszystko razem przesiewamy.
mąkę łączymy z masą i mieszamy delikatnie łopatką lub na najniższych obrotach miksera,
aż składniki się połącza





5♥ Dodajemy rozgniecione banany, mieszamy.




 6♥ Ja dodatkowo dodałam migdały 





 
 7♥ Do papilotek nakładamy po równo masę czekoladowo-bananową 





Wstawiamy muffinki do piekarnika i pieczemy ok. 15-20 minut.
Smacznego : )








6 comments:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie, chciałabym coś takie upiec, może uda mi się jak już będę na 100% wolna od szkoły ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam są przepyszne :)

      Delete
  2. Muffinki wyglądają przepysznie, muszę wypróbować! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Muszę wypróbować przepisu, bo wyglądają super! :)
    Z chęcią obserwuję.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam czekoladowe muffinki, a z bananami to już cudo :) Bardzo dobrze opisałaś każdy krok!

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania.